Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vet nok de fleste tror jegSier Aloe Vera jeg også.
Påpeker i samme slangen (og det er ikke nødvendigvis myntet på deg Kengu), solkrem, uansett faktor hjelper KUN dersom man smører seg ofte nok.
Sier Aloe Vera jeg også.
Påpeker i samme slangen (og det er ikke nødvendigvis myntet på deg Kengu), solkrem, uansett faktor hjelper KUN dersom man smører seg ofte nok.
Jeg tror nok du vet det, men kjenner litt for mang som tror det holder å smøre seg om morgenen...Ja det vet nok de fleste tror jeg
Reelt sett ikke, undersøkelser viser gang på gang at vi smører for lite og for sjeldent, flertallet av oss altså. "folk flest" liksom.Ja det vet nok de fleste tror jeg
OkReelt sett ikke, undersøkelser viser gang på gang at vi smører for lite og for sjeldent, flertallet av oss altså.
Jeg tror nok du vet det, men kjenner litt for mang som tror det holder å smøre seg om morgenen...
Men for å få en solkrem opp til faktor 50 må man tilsette en del stoffer men er usikker på om er kreftfemkaldende eller ikke.Enig, overraskende mange som ikke vet at man må smøre seg gjevnlig synes jeg. Så er det så mange som har missforstått dette med solfaktor også og ikke vet at lavere solfaktor betyr kortere beskyttelse mot solen og oftere smøring
Som læreren på hudpleie skolen sa, «til nordisk hud er det ingen grunn til å bruke faktor under 30»