Ditt beste og mest overraskende graviditetssymptom?

Lykkemed3

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Hva er ditt beste/mest overraskende graviditetssymptom? Da tenker jeg ikke på den voksende magen, babyens bevegelser osv. Disse tingene er jo selvsagte [emoji173] Hvilket kjønn venter du? Mitt beste graviditetssymptom er håret. Jeg føler det ser rent og pent ut hele tiden. Får rett og slett ikke fett hår [emoji2] Tar i litt olje etter dusj pga floker men det blir likevel ikke fettete. Er så deilig! Vet ikke kjønn, det er en overraskelse.

Hva er ditt beste/mest overraskende graviditetssymptom? Da tenker jeg ikke på den voksende magen, babyens bevegelser osv. Disse tingene er jo selvsagte [emoji173] Hvilket kjønn venter du? Mitt beste graviditetssymptom er håret. Jeg føler det ser rent og pent ut hele tiden. Får rett og slett ikke fett hår [emoji2] Tar i litt olje etter dusj pga floker men det blir likevel ikke fettete. Er så deilig! Vet ikke kjønn, det er en overraskelse.

Mindre hårvekst og har ikke hatt uren hud en eneste dag.

Ikke fett hår, og veldig bra hud :D Har ikke hatt en kvise siden jeg ble gravid :D

Må vel være håret..d har blitt tykkere og vokser fortere:) passer fint siden jeg sparer,men kjipt med etterveksten som kommer raskt:p

Omtrent ingen allergi! :D Var sånn sist også. Var helt til jeg fikk tilbake mensen :)

Håret! Jeg har tenkt at shampooen jeg kjøpte i høst er helt strålende fordi håret aldri blir fett, men selvfølgelig, det er jo fordi jeg er gravid! Litt skuffende, for det betyr jo at det går over... ;)

Haha! Håret her og! Trenger kun vaske det 1-2 ganger i uka :woot: jeg haaaaaaater å vaske håret, så gruer meg til å måtte vaske det annenhver dag/hver tredje dag... Og jeg som trodde det var den nye shampoen :arghh:
Ellers er ingenting bra! Hater å være gravid... :hungover: er det lov å si?

Ble ikke overrasket denne gangen men med førstemann:) Lite hårvekst, det er helt fantastisk! Jeg har dessverre vanligvis mye og dette fører til mye infeksjoner i huden pga hårfjerning:( og så er det sexlysten da den er også veldig velkommen;)

Føler meg så rolig denne gangen :)
Var hissigpropp forrige gang, så forventet ikke denne balansen :p

Haha, ser ut som at det er håret som går igjen her enten det er å slippe å vaske eller slippe å barbere [emoji23][emoji1319]

Mye mer stabilt humør, mindre hormonell [emoji3] samboer har også kommentert dette, og synes det er herlig [emoji6] vi hadde begge gruet oss til at jeg skulle bli et hormonelt monster [emoji12]

Kom på en ting til...neglene mine har blitt mye hardere og knekker ikke like lett som før,vokser fortere gjør de og:)

Tåler laktose mye bedre!! [emoji1]

Back
Topp