Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pølsegrateng, fiskeboller i hvit saus, laks er fast i uka. Også fylte baguetter er vi veldig glad iFunker også veldig godt til foreningsmat
![]()
Blander en pakke majones og en pakke creme fraiche i sammen. Kutter opp purreløk og mais og har oppi. Opphakka skinke og baconterninger også. Alt skal blandes. Så er det bare å ta de oppi en baguett, med ost på topp. Gratineres til det er litt farge og osten er smelta. Enkelt og lettvindtHva fyller dere baguettene med?![]()
Hjemmelaget pastasaus, kjøttdeig og spagettiRaskt, enkelt og såååå godt!
Fisk, jeg elsker virkelig fisk og det gjør heldigvis frøkna og. Men ellers så er noen ting det kan gå en del av eller som jeg/frøkna er glad i:
Hjemmelaget tomatsuppe med kjøttboller, egg og pasta.
Ørret/laks, ris og grønnsaker
Ørret/laks, potet og grønnsaker i folie i stekeovnen.
Wok
Kjøttdeig og spagetti med salat
Kjøttkaker
Lapskaus
Grønnsakssuppe
Blomkål og brokkoli suppe/grateng
Koteletter og potet, kålrabi, neper og gulrøtter stekt i ovnen.
Plukkfisk
Fiskegrateng
Hamburgere/fiskeburgere med salat
Seibiff
Helstekt kylling, hjemmelaget potetmos, sjy og salat/grønnsaker.
Kyllingfilet, kokosris, stekt ananas og salat.
Jeg elsker Kyllibnfilet, stekt i biter og oppi bretagne saus, med ris ved siden av
Eller helstekt indrefilet med bacon surret rundt. Ovnsstekte poteter og grlnnsaker og deilig saus av kraften til både kjøtt og grønnsaker ♡♡♡
Bretagne er favorittsausen over alle favorittsauser!!!Det er nydeligkyllingen blir ofte nesten dynket i bretagnesausen da den er farlig god
![]()
![]()
Bretagne er favorittsausen over alle favorittsauser!!!hihi
Hahah, ja i grunn!!Samme herkunne sikkert hadd det til alt her
![]()
Hahah, ja i grunn!!