Ditt beste kjøp

Babynestet er uvurderlig. Ellers hadde vi klart oss uten det meste selv om det er kjekke ting.

Beste:

- Babynest fra Hjertenest
- Easygrow bilstolpose
- Ulltøy (spesielt fra Petit Bateu og Hust&claire)
- Lekegrind som hittil er blitt brukt som dagseng
- Vogna (emmaljunga mondial de luxe)

Skulle ønske jeg kjøpte bedsidecrib, men nå sover hun godt i sprinkelsenga så nå er det ikke noe vits i lenger. Men blir det flere bebiser; da skal jeg ha det :)

Emmaljunga city cross og quadrolift ( bærebagen) , hun elsker å ligge oppi den)
Helsetepper, som brukes daglig
Lille lam ull heldress. Så deilig og lett å ta på :)
Ullklær
Domoo ammepute

Last edited:
Babynest
Ergobaby wrap
Bilstol adapterne til vogna
Tfk'n min♡

Voksi move.
Babynest
Newborn sete til tripp trapp stol

De tingene jeg ikke hadde til de to andre som jeg virkelig ikke hadde klart meg uten denne gang.

Noe jeg kunne klart meg uten er 90% av arvetøyet fra storesøster. Da vaskemaskinen går i ett med tre barn og jeg kun tar på det jeg liker best:)

Hvor kjøper man brillesmokk? Kanskje noe for snuppa mi som ikke tar noen av smokkene jeg har prøvd hittil :)

CozyFix ammepute
Bæresjal
Voksipose til vogna
Babygym
Vippestolen begynner også å bli veldig god å ha:)

De to øverste er riktignok kun lånt, men hadde ikke greid meg uten:)

Voksi urban pose i vogna
Lekegrind
Babybjørn vippestol
Bæresele
:D

Jo, jeg kom på en ting til! :)

Thermobaby ammeinnlegg! Så utrolig mye bedre enn libero og avent synes jeg. Koster litt mer og er vanskeligere å få tak i, men absolutt verdt det :)

Thermobaby ammeinnlegg! Så utrolig mye bedre enn libero og avent synes jeg. Koster litt mer og er vanskeligere å få tak i, men absolutt verdt det :)

Hvor fant du dem? Hater de innlegga fra butikken og de rydder alltid tomme for avent sine på apoteket... Jeg lekker en del, og libero

Babyen posta visst før jeg var ferdig å skrive, men det jeg skulle si var at libero sone holder ikke på en dårlig dag :p

Bilstolposen

Doomoo ammeputa <3

Bæresjalet :)

Er vel de tinga vi har kjøpt nå som jeg virkelig er glad i :)

Og ull, ull, ull... Bruker nesten ikke bomullsklærne sine

Hvor fant du dem? Hater de innlegga fra butikken og de rydder alltid tomme for avent sine på apoteket... Jeg lekker en del, og libero

Jeg kjøper dem på barnas hus, men tror jollyroom også har. De er tynne, men holder mye bedre enn de andre jeg har prøvd allikevel.

Back
Topp