Ditt beste kjøp

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Nå når babyene har kommet, hva ser du nå var ditt beste kjøp?

Her er det flere ting.
-voksi move bilstolpose
- stokke newborn seat
- babynest.

Kunne ikke vært foruten:)

Voksi move
Vogn/understell så passe med bilstolen
Lekegrind
MobyWrap

Va da eg kom på i farten :)

-bilstoladapteret til vogna
-den elektriske flaskekokeren fra Dr.Brown
-vannkokeren med temperaturinnstilling
-bleiebøtta fra Ubbi

- vogna
- voksipose til vogn og bilstol
- elektrisk brustpumpe
- vippestol
- kurv for dagsoving (med hjulunderstell)

Er også veldig glad for å ha babynest, div hjemmestrikkede små ullpledd!

Alle tingene på lista har vi fått i gaver faktisk :)
-

Kunne overhode ikke vært foruten;
• babynesten
• Risarosa posen og skinnposen (Jenta elsker å sove på dem, brukes også hyppig utenfor vogna)
• vippestolen (har en som vibrerer og gjynger osv -genial)
• babygymmen

Disse tingene blir brukt masse hver dag :)

Det dummeste kjøpet derimot er alle de forskjellige typer smokker vi kjøpte, her nekter hun plent å ta noen av de. Mamma for alle penga her i gårn :P

Bedside crib med hjul. Brukes på soverommet om natta og på kjøkkenet om dagen.

Elastisk bæresjal. Genialt.

Medela elektrisk brystpumpe. Snuppa tar ikke flaske, men jeg redda meg fra brystbetennelse med den!

Alle de tre tinga blei kjøpt brukt "i hui og hast" da jeg skjønte den første uka hjemme at dette var ting jeg trengte.

Vogn med svingbare hjul foran er gull verdt. SÅ glad for at jeg lot fornuften seire selv om "klassisk" understell er finere.

Nyinnkjøpt: Sengeuro med musikk. Meget populær hos snuppa.

Beste:
- Voksi move
- Babynest
- Mobywrap wrap
- Bilstolen med isofix-basen
- Ergobaby 360
- Vogn med store faste hjul istedet for en enkel Stokke-vogn

Verste (unødvendige):
- smokker og smokkesnor...
- antall flasker, hadde holdt med 2
- Vippestolen, han finnes ikke interessert.
- Alle luene, smekkene og skoene vi kjøpte, samler bare støv..

- Do moo ammeputene, hadde ikke klart meg uten.
- bæresjalet
- smekker
- vogn med svingbare hjul
- babygymmen

-Bilstolen med Base
- Acta graco sweetpeace
-Alle gulpeklutene (brukes som koseklut)
-mobywrap
-RingSlynge
-Brille Smokken
:D

Cosyfix ammepute (slet veldig med ammingen i starten, og denne gjorde at jeg holdt ut:) )
Stokke Newborn seat
Bæresjal (en redning hvis snuppa ikke klarer å sove)

Ja jeg må også legge til cozyfix ammepute, hadde ikke klart meg uten den! Nå bruker jeg den lite, men de dagene jeg har ryggvondt eller øm i nakken bruker jeg den :)

-Bilstolen med Base
- Acta graco sweetpeace
-Alle gulpeklutene (brukes som koseklut)
-mobywrap
-RingSlynge
-Brille Smokken
:D
Brillesmokkar har vi også! Fikk ein i gave, og måtte kjøpe 4-5 ekstra sidan det lenge var den einaste smokken ho ville ha...

Ellers er det luraste kjøpet vårt rett og slett ullpysjen frå janus! Såå deilig, og så utrulig praktisk ifht søl ved nattamming.. Anbefaler den til alle gravide eg møter. :p

Er også veldig glad i vogna, babygymmen og uroen, men ullpysj (og ullbodyer) er det beste vi har! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Brillesmokkar har vi også! Fikk ein i gave, og måtte kjøpe 4-5 ekstra sidan det lenge var den einaste smokken ho ville ha...

Ellers er det luraste kjøpet vårt rett og slett ullpysjen frå janus! Såå deilig, og så utrulig praktisk ifht søl ved nattamming.. Anbefaler den til alle gravide eg møter. :p

Er også veldig glad i vogna, babygymmen og uroen, men ullpysj (og ullbodyer) er det beste vi har! :)

Hva er brillesmokk?

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1418811418.515929.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1418811418.515929.jpg
    60 KB · Visninger: 76

Å, ja, ullpysj og ullsmekker!! Har gulpebaby, og man kan jo bare ikke bytte pysj 17 ganger hver natt heller. Helsesøster sa til meg "du må være litt mindre flink. Så lenge hun ikke blir kald går det bra at hun gulper på seg".

Mountain Buggy-vogna vår!! Den er sååå mye lettere å trille enn Emmaljungaen vi hadde til førstemann
RisaRosa vognposen, i love it!
Bilstolpose
Ull ull ull, elsker ull, bruker lite annet!

- Bedside crib :-) den kjøpte vi etter vi kom hjem fra sykehuset selv om vi har sprinkelseng..
- Vippestol, brukes når jeg dusjer eller spiser ;-)
- Vugge til dagsoving i stuen :-)

Back
Topp