Ditt beste bleieslutt tips?

Ja, det syns jeg. Vi gjorde det med eldste i fjor sommer. Da var hun 2.5 år. Mindre klær, lettere for henne å dra av seg bukse og truse. Mitt aller beste tips er å rett og slett være tålmodig. Her var hun først bleiefri på dagtid, og i samarbeid med bhg. Jeg hadde observert at hun hadde flest uhell rett etter hun stod opp, når hun trasset og generelt var trøtt. Hun fikk gå med kun trusa inne og syns det var veldig stas. Når hun skulle sitte litt på do fant vi ut at det hjalp å ha springen på. Ikke like lurt å ta oppvasken før hun hadde vært på do :p

Her ventet vi til hun selv var klar.. Var 35 måneder, tørr dag og natt samtidig, aldri hatt uhell.. Nå er hun 4

Her hadde vi potta fremme lenge så han skulle bli vant til den, plutselig en dag satte han seg på den selv. Så flytta vi den til do, så ville hsn på doen, og så var vi ferdig.
Gikk så greit, men tok jo lang tid fra vi satte frem potta første gang i stua til vi ikke satte på bleie igjen. Fant vel frem potta på høsten en gang og i påsken ble siste bleie satt på

Back
Topp