Ditt barns fineste bøker?

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Hvilke bøker har du som du liker veldig godt til ditt barn, og hvilke bøker foretrekker barnet?
Det gjelder alle aldersgrupper :)

Mtt barn er 8: For øyeblikket elsker han fotballbøker og Lassemajas detektivbyrå

Jeg er veldig glad i alle Astrid Lindgren bøkene jeg:)

Hu eldste elsker alle de som kommer ifra Twinsy bokklubben. Hu får Isa + Bea, Klementina og Drømmejentene. Hu leser de ut på nærmest 2 dager. De er lettleste da. Hu er 9 år ;)

Minsta bryr seg ikke særlig.

Hvilke bøker har du som du liker veldig godt til ditt barn, og hvilke bøker foretrekker barnet?
Vesla (4) er veldig glad i Gruffalo og Gruffalobarnet, Ellers så er favorittene.
TInga tinga bøker.
Karsten og Petra
og
Lillesøster bøkene

Sofie liker godt Frost, Ludde, Albert Åberg, Georgs Magiske Medisin, og andre Disney-bøker.

Min 4-åring elsker pulverheksa. Men han er også glad i kardemommeby og hakkebakkeskogen :)

Ååå, det er mange. Vi liker vel egentlig de samme bøkene, og så bytter det litt på hva vi leser.

Hun er 2.5 år.

Lillesøsterbøkene, og andre bøker av Kari Grossmann.

Emma

Thomas

Karsten og Petra

Albert Åberg

Ludde

Mamma Mø

Jeg liker Mamma Mø veldig godt, de er så morsomme. :D

Vi lesket forresten bukkene bruse boka da hn var mindre, der de erpå badeland.

13 mnd: en bok om marihøne og en bok med bilder av dyr og knapp til lyder:)

Berta mi elsker allr slags bøker med det er en disney bok med samling av masse eventyr som er vår absolutt felles favoritt :);

Back
Topp