Distré og vimsete

Dini

Flørter med forumet
Andre enn meg som gjør mye rart om dagene?
Går inn i et rom for å hente noe, går for å tisse eller sjekker kjøleskapet, går og setter meg igjen og bare "Å søren, nå glemte jeg ... (sett inn glemt ting her)" :wacky:
Eller legger fra deg nøkkelen/mobilen/lommeboka på rare steder?
Her om dagen leita jeg vel og lenge etter telefonen min før jeg sjekka kjøleskapet av alle ting - og der lå den :joyful::joyful:
Altså, greit nok så er jeg født vimsete, men ikke såpass vimsete normalt sett:p

Haha! Høres ut som meg. Jeg var ille før graviditeten, men nå er det helt surr her. Mobilen i kjøleskapet? Why not

Hadde det sånn i sommer, men det har heldigvis gått tilbake til normalt nå. Og det er jeg veldig glad for [emoji28] var slitsomt å være meg når jeg omtrent ikke visste hvor jeg selv var til enhver tid[emoji23]

Jepp, var sånn sist også :p kom tilbake etter permisjon og så på det jeg hadde gjort på jobb mens jeg var gravid, og der var det mye rart :p

Husker jeg gjorde mye rart med de første også, nøkler i fryseren, glemte å skru på ovnen når vi skulle lage pizza, satte på vaskemaskinen (trodde jeg), men klærne var like skitne når jeg skulle ta de ut ;) :D godt man kan le litt av seg selv og raritetene sine :p

Back
Topp