disse symtomene

Wiilma

Elsker forumet
jeg er kvaaalm men spyr ikke [&:] jeg går uggen hele tiden, å nå som jeg er hos mamma å hu lager fiske middag, jo takk, jeg la meg rett ut på senga. orket ikke og være i huset nesten,
i tillegg har jeg fått kviser i hele anskitet.
jeg spipper jo værre en værst. så på gode og onde dager i sta, jo da, jeg satt og gråt da bo og hope krangla [&:] nå trur jeg det bare er spørsmål om tid før folk avslører meg [8D] jeg er regne hormon vraket.

flere som er slik i disse tider ?

Jeg er også fryktelig kvalm! Men kaster ikke opp. Nesten så jeg skulle ønske jeg gjorde det for å se om det hjalp noe.[:'(] Men nå har jeg fått i meg en Prostafen, så får håpe det hjelper snart.
Ellers er jeg utslitt. Så utrolig sliten. Orker omtrent ikke reise meg opp fra sofaen en gang[&:] Plagsomt. Har jo ikke tid til å være sliten..[>:]

*jeg har blitt betraktlig mye større i magen
*merker det jobber i magen (stikker)
*veldig trøtt og sliten
*Tisser OFTE

Har ikke fått kvalme ennda.. :)

forresten...kan man få fetere hår av å være gravid? har aldri "slitt med det" før,men nå blir det fort fett selvom jeg vasker det ofte

ok...så kjipt a! hehehe
takk forresten!

Jeg har fått lavt blodtrykk... men d kommer seg vel opp igjen håper jeg..
Kviser er veldig vanlig, jeg brukte et middel som heter bacyron el noe første svangerskap som jeg kjøpte på apoteket. D kan brukes om du er gravid og=)

Fett hår ja...d er ikke kjekt å ha, men er vel sånn vi må leve me[8D]

Jeg har fått MYE kviser, og kjempe fett hår. Om jeg vasker det før jeg legger meg, er det fett når jeg står opp neste dag[&:]

Er også kjempe kvalm om jeg står opp tidlig[:D]

ja jeg la merke til i går kveld at det var litt fett og på¨morran i dag fikk jeg nesten sjokk! da var det rett i dusjen og vaske håret,så jo ut som om jeg hadde sovet m olje i håret!
noen som har noen bra shampo og balsam tips?

ORIGINAL: LilleDesember

*jeg har blitt betraktlig mye større i magen
*merker det jobber i magen (stikker)
*veldig trøtt og sliten
*Tisser OFTE

Har ikke fått kvalme ennda.. :)

forresten...kan man få fetere hår av å være gravid? har aldri "slitt med det" før,men nå blir det fort fett selvom jeg vasker det ofte

Jeg har også fett hår! Helt utrolig altså! Jeg trenger ikke bruke balsam i håret nå lenger... Kjedelig, ser jo ikke ut som jeg dusjer! :( også har jeg fått fet hud i panna..

ORIGINAL: Frihet

Jeg har fått lavt blodtrykk... men d kommer seg vel opp igjen håper jeg..
Kviser er veldig vanlig, jeg brukte et middel som heter bacyron el noe første svangerskap som jeg kjøpte på apoteket. D kan brukes om du er gravid og=)

Fett hår ja...d er ikke kjekt å ha, men er vel sånn vi må leve me[8D]

Det heter Basiron, og det er veldig effektivt. Obs: Det farger på klær.. eller, bleker.

Back
Topp