Disse Stonz - skoene..

RosaCupcake

Prøver på nr. 3
Det står at de er fra 0-4 år... og da lurer jeg på...

Er det noen som har sånne til sine barn fra 2 år og oppover ?

Jeg fikk til Linus rett før han ble 1 år. brukte de hele høsten og den vinteren innimellom, men han gikk da han var 10 mnd (begynte gå i september og ble 1 år i november) så han fikk sko i bursdagsgave, så da brukte vi mest sko, for han var veldig stødig fra første skritt.
Bruker de nå til Viljar. han er 9,5mnd og trur ikke det er lenge til han går så spørs om det ikke blir sko på han og i vinter.

Linus blir snart 3 år, og kunne aldri forestilt meg å bruke stonz på han nå.. det ville vært rart.. så på en 4 åring?? nææææh..:P

Er sikkert til vognbruk evt, men nei, ikke her i huset hvertfall :)

Brukte de frem til ho var halvannet iallefall.... hun gikk rett før ettårsdagen.. men så virkelig ikke poenget med tunge støvler den første vintern. De er sikkert helt fine og suse rundt i for større barn også :). 

Min er 2,5 og bruker sine sjelden nå. Har brukt de ved et par anledninger når vi har vært på lengre turer og han har sitti i bæremeis.

Hvis de skal sitte i vogn eller i bæremeis så er det jo greit, men det må jo være fælt å gå på steiner osv uten sko når de er store.

gutten heer brukte sine til han var rundt 3.5år, han ville heller ha de en sko.Og da de var for små så var han ikke enig kan en si

gutt09jente11 skrev:
Hvis de skal sitte i vogn eller i bæremeis så er det jo greit, men det må jo være fælt å gå på steiner osv uten sko når de er store.

de løper da barbeint om sommeren og det er nok være en å bruke stonz vil nå jeg tro

bondekone skrev:

gutt09jente11 skrev:

de løper da barbeint om sommeren og det er nok være en å bruke stonz vil nå jeg tro

Godt poeng :))

Back
Topp