Disse nye kaffemaskinene...

Lisemor_

Forumet er livet
De er sikkert ikke nye på markedet, da... [:)] Men det er så mye reklame for de for tiden. (Phillip Senso og disse)
Noen som har erfaring med de?? Eller kjenner noen som har? Er kaffen like god? [:)] Mannen ønsker seg til jul, men er litt i tvil om det er "vits" liksom...

Vi har hatt fra nespresso i halvtannet år, og du får ikke bedre kaffe!
Beste kaffen EVER!!!

Det dumme er at du gidder ikke drikke sølekaffe etter å ha fått god kaffe... [;)][8D][:D]

Svigermor har Senseo i leiligheten sin på GranCanaria, og er strålende fornøyd. Har hatt den et års tid, og vurderer nå å kjøpe samme maskina her hjemme. 

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Min kan lage kakao[:D]
Dolce-Gusto.

Ooh, hvor mye koster den? [:D] Og kjøper man kapsler samme sted som man kjøper maskinen, eller går det an å kjøpe annet sted, ev. bestille på nettet?

Har ikke Rema1000 disse Dolce Gusto-maskinene da? Da har de kapsler også i tilfelle. [:)]

ORIGINAL: Lillepooh

Vi har hatt fra nespresso i halvtannet år, og du får ikke bedre kaffe!
Beste kaffen EVER!!!

Det dumme er at du gidder ikke drikke sølekaffe etter å ha fått god kaffe... [;)][8D][:D]

må bare signere denne[:D]

jeg har en kaffemaskin med kvern,steamer og alt.Kaffen blir dødsgod!!!litt annen prisklasse enn de ampull-maskinene,men verdt hver eneste krone.Nykvernet kaffe hver eneste morgen er priceless.

Dolce-Gusto.

den er knall=)

Dolce-Gusto.
fikk dette hos ei veninne(har det ikke sjøl) kjempegodt!

Vi har den runde Dolce og er superfornøyd! [:D] Kakaoen er knallgo, samboeren min drikker mye av den aroma kaffen, og skal teste ut cappuccinoen idag.

Det beste med den er at kapslene er å få kjøpt på rema, ingen ekstraturer kun for de liksom.

Vi har dolce gusto piccolo maskinen! Eeelsker den.. De fleste andre kaffemaskiner lager kun forskjellige kaffesmaker eller espresso/cappuccino.

Denne har kapsler som lager latte, mocha, espresso, kakao, americano og iste. Snuppa elsker kakaoen og isteen [:)]

Anbefaler den VIRKELIG, veldig enkel å bruke [:D] Betalte 900 kr for den på elkjøp...

Synes det er best å lage kaffen fra bunnen selv. Synes ikke det blir det samme med nespresso og senseo (har smakt!). Men vi er alle forskjellige [:D]

hvordan er prisen på kapslene i forhold til vanlig kaffe? er det mye dyrere liksom...?

ORIGINAL: *Nikki*

Dolce-Gusto.

den er knall=)

Ja, den er knallgod[:D]

Jeg har kjøpt noen smaker i dag - bla. denne. Gleder meg til å teste den ut! [:D]

Mannen får circulo til jul, så supplerte jeg på med litt pods og et sånn stativ!

Back
Topp