Disse nedtellingstrådene deres...

Hei damer!

Det har blitt laget ett eget "våre leker" underforum for leketråder. Telletelletråder går under det. Er det ok at alle telletråder flyttes dit? De tar fryktelig mye plass her på forsiden deres..
Synes det var en god idé [emoji4]

alt inni meg roper neeeeeeeei :P

Men dersom alle andre er enig, får jeg vell bare vende meg til å gå innom konkurranse forumet.

alt inni meg roper neeeeeeeei [emoji14]

Men dersom alle andre er enig, får jeg vell bare vende meg til å gå innom konkurranse forumet.
De vil jo ligge inne på januar da[emoji4] bare under våre leker, enklere å finne de siden de blir samlet under våre leker inne på januar forumet[emoji4]

Nei!! Bruker kun appen så da blir det ikke nå nedtelling på meg, damme med sjult forum :/

Nei!! Bruker kun appen så da blir det ikke nå nedtelling på meg, damme med sjult forum :/
De trådene kommer opp på appen [emoji4] Det er bare skjult forum appen sliter med å vise [emoji4]

Da er de 5 telletrådene jeg fant på forsiden deres flyttet.
De ligger nå på underforumet deres "Våre leker" som finnes på toppen ved Våre bilder, skjult og Våre dagbøker.
Underforumet er synlig i appen.

Jeg får den ikke opp [emoji848]
Jeg bruker appen og hos meg kommer den opp sånn:
00d89860406ee9f3eefbb75b1a5951b8.jpg

Og da ligger trådene under våre leker. Hos meg kom det opp etter jeg logga helt ut og inn igjen.. kanskje det funker å avinstallere appen og installere den igjen?

• Liker
Reactions: COR
Jeg bruker appen og hos meg kommer den opp sånn:
00d89860406ee9f3eefbb75b1a5951b8.jpg

Og da ligger trådene under våre leker. Hos meg kom det opp etter jeg logga helt ut og inn igjen.. kanskje det funker å avinstallere appen og installere den igjen?

Skal prøve det :) takk

Kommer fortsatt ikke opp[emoji85] mangler den fora biten

Kommer fortsatt ikke opp[emoji85] mangler den fora biten
Min app ser nesten lik ut som lille_my sin.
Jeg har Android tlf hvis det betyr noe..
Kanskje du kan sjekke på playstore om det har kommet en oppdatering som du har gått glipp av? :)

Min app ser nesten lik ut som lille_my sin.
Jeg har Android tlf hvis det betyr noe..
Kanskje du kan sjekke på playstore om det har kommet en oppdatering som du har gått glipp av? :)

Sjekka oppdatering men ingenting :/ blæ

1e668b8accac1001259bed48dd328c12.png

Min ser sånn ut. Har faktisk vært ganske stabil i sommer. Har IPhone.

Back
Topp