disse minipillan...

aimste

Forumet er livet
cerazette eller ka de nu hete...

de si jo at mensen kan bi borte av de. nån som har opplevd det?

æ fikk mensen tilbake etter fødsel, å andre gang æ hadde mensen bynte æ på pilla, da hadde æ blødning i ei og ei halv uke [&:][:'(]  men sia da har æ ikke sett nå tel den (snart to mnd sia)

Min beste venninne begynte på de etter fødsel, hun hadde vel mensen tre ganger det første halvannet året, da resepten gikk ut og hun var ferdig å amme gikk hun over på jasmin og fikk mensen regelmessig igjen[;)]

Jeg er ganske så fornøyd med dem, enn så lenge...
Jeg begynte å bruke dem 6 uker etter fødselen, og har ikke fått mensen tilbake! Jippi!!! Og nei, ingen mulighet for at jeg er gravid, her er det nemlig ingen action [8D]

har heller ikke fått den tilbake, men går utifra jeg får den når jeg ikke fullammermer???? vet ikke, men foreløpig så har jeg ikke sett snurten av den[8D]. bruker også zerasette.

ORIGINAL: *Christy*

Jeg er ganske så fornøyd med dem, enn så lenge...
Jeg begynte å bruke dem 6 uker etter fødselen, og har ikke fått mensen tilbake! Jippi!!! Og nei, ingen mulighet for at jeg er gravid, her er det nemlig ingen action [8D]

sign [&:]

æsj, e nå dritt å ikke regelmessige blødninga, selvfølgelig godt å ikke ha mensen, men ikke når man venta den.
æ har ikke testa, men har jo vert hos gynekolog to ganga, å så hadde æ jo den operasjonen...  pluss at det skjer ikke så veldig mye i senga her [&:]
Ska bytt så fort æ kan...
Har ikke merka at æ har blitt sur av disse, men det har æ merka godt på andre æ har brukt før... får håp det har forandra sæ så æ kan bynn på nuvaring igjen...
(va derfor æ blei gravid... slutta på prevensjon fordi æ blei så sur [8D], men gikk to år før æ blei gravid da)

Jeg bruker også de, ingen mens her heller....

Jeg får mensen så fort jeg glemmer en pille, eller det går mer enn 24 timer mellom.
Tar jeg pillene som jeg skal får jeg ikke noen blødning

Har resepten liggende[;)] men jeg fikk beskjed at noen mistet ms helt, men noen fikk den som vanlig [;)]

Back
Topp