Disse mensmurringene

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Det kan ikke være kynnere? For det kjennes nesten sånn ut.. Helt vanvittig mye.. Hadde det ikke vært for kvalme og ømme pupper og en del andre ting som er bra hadde jeg blitt bekymret.. For fy fader, jeg sliter mye med dette!

Tror det kan komme ganske tidlig ja. Jeg var mye plaget i de to forrige graviditetene og i den siste kom de enda tidligere. Rundt uke 15 tror jeg.
Men har lest om de som merker de allerede i uke 9/10.

Ja.. Jeg er bare 8+2, så tror i grunn mine egne synsinger er feil.. Men syns jeg har så mye murringer. Jeg ser jo at magen begynner å tyte (av luft, that is), så kanskje det er voksesmerter.. Syns bare det er så kraftig. Hele tiden. Hele dagen. Utrolig slitsomt.. Og det har vært sånn siden 2 dager før jeg testet.. Satser på at det gir seg.. :p

Ja.. Jeg er bare 8+2, så tror i grunn mine egne synsinger er feil.. Men syns jeg har så mye murringer. Jeg ser jo at magen begynner å tyte (av luft, that is), så kanskje det er voksesmerter.. Syns bare det er så kraftig. Hele tiden. Hele dagen. Utrolig slitsomt.. Og det har vært sånn siden 2 dager før jeg testet.. Satser på at det gir seg.. :p
Er det ditt første svangerskap?

Er det ditt første svangerskap?

Nei, det er mitt fjerde svangerskap. Har fått et barn tidligere. Men jeg husker ikke hvordan jeg hadde det da.. Husker veldig godt hvordan jeg hadde det i de to andre hvor det gikk galt, men det er liksom ikke sammenlignbart.. Skal til gyn på mandag, så kanskje jeg får noen kloke svar..

Back
Topp