Disse lystene mine

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Begynner å bli rare :o

Jeg drømmer om mat :/

Natt til i går drømte jeg om Philadelphia ost.. Så ille at jeg viste jeg måtte ha det på ett knekke brød å lå å funderte hele natten på hva jeg skulle ha oppå!
Dagen etter var det bare å fly til butikken å få tak i ! Toppa herligheten med egg :o

I natt har jeg bare drømt om Kiwi. Ikke hvilken som helst Kiwi nei de gule kiwiene :o jeg fløy inn butikk dørene i dag å har allerede spist min andre Kiwi i dag :o

Nå er det heldigvis ikke det verste da men :p

Spent på hva natten bringer :/

Så morsomt :) Jeg drømmer ikke om mat, og har ikke fått noen veldig sære cravings enda, men rare drømmer har jeg definitivt! Har begynt å få et sterkt søtsug da, det er ikke greit. Plutselig satt jeg med skeia i nugattien fordi jeg bare måtte ha sjokolade :oops: Har også innmari lyst på vannmelon, men jeg kjøpte en i går som var skikkelig daff så den frister ikke.

På jobb i går begynte jeg å få lyst på gulrotkake med kremostlokk. Så jeg kjøpte de tinga jeg trengte å lage sånt men glømte hele kremosten blei litt sur på meg selv men håper å få tak i det i dag...

Så morsomt :) Jeg drømmer ikke om mat, og har ikke fått noen veldig sære cravings enda, men rare drømmer har jeg definitivt! Har begynt å få et sterkt søtsug da, det er ikke greit. Plutselig satt jeg med skeia i nugattien fordi jeg bare måtte ha sjokolade :oops: Har også innmari lyst på vannmelon, men jeg kjøpte en i går som var skikkelig daff så den frister ikke.
Åh det ødelegger så mye når de er daffe :(
Men sjønner søtsuget, det er jammen her å. Å det er hardt å stå i mot så jeg spiser litt snop jeg å :p

På jobb i går begynte jeg å få lyst på gulrotkake med kremostlokk. Så jeg kjøpte de tinga jeg trengte å lage sånt men glømte hele kremosten blei litt sur på meg selv men håper å få tak i det i dag...
Håper du får tak i for det er jo så godt :D :D

Åh- drømme om mat høres jo fantastisk ut :P tar det over de merkelige jeg har hatt i det siste, any day :P

Hahaha hadde vare voksen drømmer før dette :p haha så sånn sett så er det jo deilig å kunne drømme om noe annet da :p hehe
Hehe ^-^ kan jo være morsomt det og da :P

Bedre det enn mine absurde om mord, haier og håpløse toalett ^-^

Back
Topp