Disse lilla gratistbl "pusser du tennene dine godt nok?"

trolltjora

Elsker forumet
Da jeg skulle kjøpe ny tannbørste til dattera mi i går så kom jeg over noe gratisgreier fra en tannkremleverandør (colgate?), to lilla tabletter. Tygg dem, klin dem utover tennene, skyll og spytt ut, glis og se hvor du glemmer å pusse og eventuelt trenger bedre tannhygiene...

Joda, jeg tok det i kjeften, tygget som en gal, kjente et snev av mintsmak før det bare gikk over til å smake grusomt, åpnet munnen og så at jeg var KNALLBLÅ i hele kjeften, dattera mi på 4 år sto der med store øyne og ble vettaskremt, begynte å kline febrilsk utover tennene med tunga i full fart for å unngå å spy, men det gikk ikke fort nok med tunga så jeg stakk en finger inn og klinte den blå gugga over alle tennene og skylte som en gal!
Joda, hadde grei nok tannhygiene utenom at jeg muligens skulle ha brukt mer tanntråd innimellom, men historia slutter ikke der; fordi ting gikk jo bort inni kjeften, men den blå fingeren min derimot!!! Jeg vaska og vaska og vaska, men fingeren forble like blå, så i dag har jeg møtt opp på jobb med DEN blåfingeren og lata som ingenting og satsa på at ingen så det! haha....

så moralen er: IKKE BRUK FINGEREN!

Haha! Smurf! 
Glad jeg ikke så noe slikt på butikken, for jeg hadde sikkert gjort som deg.

Hahaha

Hihi..... kunne tenkt meg og vært flue på veggen

Hahahahah! :P Dagens!:P
Går nok vekk etterhvert ;) Hoho!

Hihihii.. ser for meg datteren din med store,forskrekkede øyne! :P *ler* Jaja..bedre å angre på det man har GJORT enn ikke gjort... :D

Back
Topp