Disse kynnerne

Foggy

Glad i forumet
Skal man seriøst ha kynnere hele tiden?? Mest uten noe smerter men noen ganger i forbindelse med at jeg har menssmerter?
Har liksom spurt legen og svigerinnen min som er lege og de sier det er vanlig andre gangen med med mye og at man skal ringe hvis det blir regelmessig....

Om det skal være sånn og forblir sånn kommer jeg brått til å bli gaaaaaal!!!! Må jo stoppe opp hele tiden og noen ganger er magen har lenge. ...

Jaja blææææææææææ :( :(

Det der har jeg lurt på også. Mitt 3 barn i magen nå, og ja, jeg har til og med kasta opp pga sterke kynnere som ikke "slipper". Det verste synes jeg er når det strammer i ryggen i tillegg, for det er der jeg pleier å ha vondt når jeg har rier :( Har tatt det opp med jordmor, men fikk samme svar som deg...så er vel normalt da :oops:

Har det også sånn:/ men heldigvis i perioder! Nå er det et par dager siden jeg hadde mye, ellers så er det bare litt nå og da:)

Huff kjipt at vi er flere, selv om det er iitt godt og ;)
Er så teit at så mange ubehagelige ting er normalt.....

Hehe ja det er sant...er vel sånn at alt kan være normalt men også unormalt.....

Jeg får veldig mange kynnere på jobb, bare jeg anstrenger meg bittelitt.. vondt i bekkenet også, etter en lang tur på lørdag. I stad klarte jeg ikke løfte et lite barn på jobb.. skal til jordmor til onsdag, og skal høre med henne. Med forrige barn var hun redd for premature rier, og jeg tenker mye på det nå.. føler meg helt hemma på jobben om dagen.. :/

Huff :( ja da må du høre på kroppen :(.burde sikkert vært fall ikke løfte på jobb!
Håpe det ikke er premature rier!!!:)

Mine har dabbet litt av,men hvis jeg blir sliten eller går mye så kjenner jeg de godt :/

Du må ta det med ro og høre på kroppen, håper det gir seg!!

Hmmm ok da får jeg telle litt mer systematisk.

Ja må nesten bare prøve å ta det helt med ro. :)

Jeg hadde mye kynnere før jeg ble sykemeldt. Da kom de bare jeg tenkte på å anstrenge meg. Etter jeg ble sykemeldt har det vært mye mindre. blir mye sofasliting og latskap,men det hjelper tydeligvis. Har kommet oftere igjen de siste 2 ukene. Kanskje fordi jeg hoster så mye :p

Bra det hjelper å ta det roligere :)
Jeg jobber bare 30% og får forsåvidt masse kynnere når jeg gjør noe/beveger meg og det er drit irriterende, men plaher meg mest når jeg virkelig ikke gjør noe som helst og allikevel får de hele tiden:( men det er vel normalt. ...blæææ bare.13 uker igjen . hehe

Bra det hjelper å ta det roligere :)
Jeg jobber bare 30% og får forsåvidt masse kynnere når jeg gjør noe/beveger meg og det er drit irriterende, men plaher meg mest når jeg virkelig ikke gjør noe som helst og allikevel får de hele tiden:( men det er vel normalt. ...blæææ bare.13 uker igjen . hehe

Jeg får det også når jeg gjør ikke no. Men da jeg ble halvt sykemeldt ble det bedre.

Det kan være viktig å lytte til kroppen, søskenbarnet mitt venter nr to, har hatt masse kynnere, og da hun var på ul fikk hun beskjed å sykemelde seg og ta det helt med ro, de håper jenta hennes holder seg inne til uke 26. Det har heldigvis blitt bedre etter hun ble aykemeldt og hjn tar en uke om gangen, har termin i midten av juli.. Så jenter lytt til kroppen!

Back
Topp