Disse kynnerene...

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
De er jo ubehagelige og gjør magen stram, men hvordan ellers føler dere når dere får dem?

Jeg får en litt rar følelse i hele overkroppen og det blir bittelite grann tyngre å puste. Noen andre som har det sånn? Hadde en nettopp istad og ble varm i kroppen og litt rar i hodet. :P

Idag har jeg fått et press i magen og ryggen (som et bredt belte) når det har holdt på.. enkelte gangen har jeg fått skikkelig pustevansker (tungt å trekke inn luft), men ikke hver gang.. veldig ubehagelig!

De er jo ubehagelige og gjør magen stram, men hvordan ellers føler dere når dere får dem?

Jeg får en litt rar følelse i hele overkroppen og det blir bittelite grann tyngre å puste. Noen andre som har det sånn? Hadde en nettopp istad og ble varm i kroppen og litt rar i hodet. :P
Ja, jeg har problemer med å bevege meg, må gå supersakte :(

får en kriblende følelse i/utenpå magen når de kommer og da er det bare å stoppe med alt.. helst ligge/sitte.. veldig ubehagelig og blir ofte tungpusta og litt døsig og varm..

Jeg synns det vrir seg liksom. Spesielt på en side.
Smerten er helt lik riene mine, bare ikke like sterk. Men jeg har måttet puste meg gjennom noen ja :-)

Blir helt svett og det koker litt i hue... Blir også tungpustet mens hjerte slår raskere! Har også begynt å kjenne det litt i korsryggen... Den siste tiden har kynnere kommet veldig hyppig etterfulgt av mensenmurringer :(

Jeg merker også at pusten forandrer seg! Og ved noen av kynnerne får jeg murringer nedentil samtidig!

Føles som regel ut som om jeg blir kvalt fra innsiden :p men ellers er de ikke ubehagelige. Det bare strammer seg en liten stund før det slipper igjen. Skulle ønske alle musklene i kroppen trente seg selv :p

Back
Topp