Disse kallenavna...

OdaM

Elsker forumet
Syns det er så SYYYKT frustrerende å høre folk kalle kjæresten sin for puuus, kjære, gollii .... OMG...SYKT!![:-][>:][:(][&:][:@][:'(]

Blir helt svett og redd når jeg hører det....grusomt![:(][:(]

....

Hvorfor i alle dager bry seg om noe så banalt?

Samme for deg hva andre kaller sin kjære vel?
Bare å lukke øra det og se en annen vei[:D]

har du laget deg en bruker bare for å få ut frustrasjonen din om alle slags kjælenavn?

fiffig

Nei, hvorfor kan ikke alle egentlig bare hete Charlotte, slik som meg..?? Liker ikke navn generelt jeg.. [:@][:@]
Bortsett fra mitt selvsagt[:)]

Neida, faktisk så er det ikke så ille med disse kjærestenavna.. hender jeg kaller kjæresten min for puus.. Det syns andre er piss! det skjønner jeg forsåvidt [:D]

Hehehe

der jeg kommer fra kaller vi oss for kjærringer og gubber.

husker når vi flytta til oslo og noen hørte pappa si at han skulle hjem til kjærringa hahaha....

HVA[:-] kaller du kona di det? spurte de haha...

xen min sa ofte pus husker jeg, ble litt flau av det av og til, men han brukte mest Prinzezza[8D]

men gubben min går bare på fornavn, så han er ikke så harry han[8D]

ORIGINAL: STJERNE*

Nei, hvorfor kan ikke alle egentlig bare hete Charlotte, slik som meg..?? Liker ikke navn generelt jeg.. [:@][:@]
Bortsett fra mitt selvsagt[:)]

Jeg liker også ditt [:)]

Jeg og mannen min bruker ikke hverandre sine navn, men sier kjære til hverandre. har gjort det siden vi ble sammen. Synes det er fint jeg. Bruker jo navnene når vi snakker med andre liksom. men skjønner virkelig ikke hva det er å bry seg om uansett. haha[:D][:D] 

ORIGINAL: Adrian_å_Mamma

Jeg og mannen min bruker ikke hverandre sine navn, men sier kjære til hverandre. har gjort det siden vi ble sammen. Synes det er fint jeg. Bruker jo navnene når vi snakker med andre liksom. men skjønner virkelig ikke hva det er å bry seg om uansett. haha[:D][:D] 

nei det var egentlig bare tull:) Sånne kjærestenavn syns jeg er koselig jeg.. [:)]

ORIGINAL: Refleksheks

Synes jaggu det er vel så harry (om jeg kan si det) å si sambo, gubben, mannebeinet..
Er du fra Hedmarken eller bondelandet, så er det greit å si gubben. Da hører det med ett litt hyggeligere ut.

Men sånne nutti-tuttinavn går vel ikke akkurat rett hjem hos meg heller, nei.

Eeeh sambo er vel mer en forkortelser for samboer? Jeg skriver gjerne sambo når det jeg skriver innebærer om han også. Nettopp for å spare slike kresne kallenavn damer[8D]

Jeg ville vel forsåvidt aldri kalt samboeren min for pus eller noe sånt jeg heller, men hva andre gjør kunne jeg ikke brydd meg mindre om..

Btw, skal foresten begynne å kalla sambo for puuuuzz[:D] (hahaham, da tror jeg gubben kommer til å klikke da ja[:D]

Jeg blir sykt frustrert over hvor mye dumt folk lager tråder om jeg!!!

ORIGINAL: ••gizmo••

Samme for deg hva andre kaller sin kjære vel?
Bare å lukke øra det og se en annen vei[:D]

Back
Topp