Cada
Betatt av forumet
Ene hunden passer hvertfall på mamman sin for tida; setter meg i sofaen, han kommer krypende opp i fanget mitt og legger hode på magen. Med mindre jeg har vondt i ryggen å ikke orker ha han i fanget, da ligger han på siden av meg, med hode over magen. Når jeg legger meg til å sove om kvelden, å har en rar/vond drøm eller vondt i ryggen etc, så er han på siden av senga innen 2sekunder fra mitt "klynk" og dytter snuten i meg for å få bekreftelse på at det går fint, og han går ikke vekk før det faktisk går greit. Har jeg vondt prøver han også å sniker seg opp i senga vår for å komme nærmere meg[emoji28]
Mannen har gitt opp å snakke til han nå, for han nekter å høre når han passer på mamman sin[emoji85][emoji7]
Andre bikkja kommer å legger seg inntil oss av og til, og ellers passer han på alle som går forbi huset[emoji849][emoji23]
De har endret vanene sine veldig. De har alltid vært kosende, men nå snakker vi ekstremt, og med beskyttelse på toppen da![emoji23] de er nå herlige de disse dyra[emoji173]️
Flere som har dyr som har endret "personlighet" etter dere ble gravide?
Mannen har gitt opp å snakke til han nå, for han nekter å høre når han passer på mamman sin[emoji85][emoji7]
Andre bikkja kommer å legger seg inntil oss av og til, og ellers passer han på alle som går forbi huset[emoji849][emoji23]
De har endret vanene sine veldig. De har alltid vært kosende, men nå snakker vi ekstremt, og med beskyttelse på toppen da![emoji23] de er nå herlige de disse dyra[emoji173]️
Flere som har dyr som har endret "personlighet" etter dere ble gravide?
Vi har en tispe på 1,5 år som jeg synes nesten bare har blitt litt mer pipete mot meg i det siste... Men det kan like gjerne være løpetid på vei