Disse herlige dyra

Cada

Betatt av forumet
Ene hunden passer hvertfall på mamman sin for tida; setter meg i sofaen, han kommer krypende opp i fanget mitt og legger hode på magen. Med mindre jeg har vondt i ryggen å ikke orker ha han i fanget, da ligger han på siden av meg, med hode over magen. Når jeg legger meg til å sove om kvelden, å har en rar/vond drøm eller vondt i ryggen etc, så er han på siden av senga innen 2sekunder fra mitt "klynk" og dytter snuten i meg for å få bekreftelse på at det går fint, og han går ikke vekk før det faktisk går greit. Har jeg vondt prøver han også å sniker seg opp i senga vår for å komme nærmere meg[emoji28]
Mannen har gitt opp å snakke til han nå, for han nekter å høre når han passer på mamman sin[emoji85][emoji7]
Andre bikkja kommer å legger seg inntil oss av og til, og ellers passer han på alle som går forbi huset[emoji849][emoji23]
De har endret vanene sine veldig. De har alltid vært kosende, men nå snakker vi ekstremt, og med beskyttelse på toppen da![emoji23] de er nå herlige de disse dyra[emoji173]️

Flere som har dyr som har endret "personlighet" etter dere ble gravide?
 
Så nydelig :Heartred Vi har en tispe på 1,5 år som jeg synes nesten bare har blitt litt mer pipete mot meg i det siste... Men det kan like gjerne være løpetid på vei :)
 
Har en på 7,5 år, merker ikke noen endring enda. Så koselig at hundene passer på deg [emoji173]️
 
Så nydelig :Heartred Vi har en tispe på 1,5 år som jeg synes nesten bare har blitt litt mer pipete mot meg i det siste... Men det kan like gjerne være løpetid på vei :)

Ikke så lett å vite med de tispene hvem av delene det er [emoji23] du finner det vel ut etterhvert [emoji14]
 
Har en på 7,5 år, merker ikke noen endring enda. Så koselig at hundene passer på deg [emoji173]️

Mine er 8 og 9 år, med de har begge alltid vært veldig omsorgsfulle. Vi har vært fosterhjem for dyre beskyttelsen i flere år, og de har alltid vært med på å temme kattungene vi har fått inn. Så kan jo ha noe med gemyttene også, hvordan de oppfører seg :) hvem vet, kanskje din å begynner passe mer på eller noe etterhvert :)
 
Pusen her holder på å drive meg til vanvidd [emoji15] jeg kan ikke sette meg ned verken i sofaen eller på stolen på kjøkkenet før hun kommer og skal ligge på fanget [emoji12]
 
Back
Topp