Disse billigtestene

Hardangerfrua

Flørter med forumet
Vårspirene 2021
Hei, dere!
Jeg tror jeg kan flytte inn her... Har testet med billigtester de siste dagene, og fikk i går positive tester, tatt to i dag, en på morgenen og en etter jobb.
Men jeg synes egentlig at streken i dag har blitt svakere... sikkert veldig lurt å teste flere ganger for dagen, men... Kan dette bety at HCG-nivået er på vei ned? Eller skal man ikke legge så mye i styrken på streken?
Lene ☺️
 
Det kommer an på hvor du er i forhold til eggløsning, vet du hvor mange dager det er siden?
 
Nei, i grunn ikke... men vet at kveldskosen det evt har klaffa på må ha vært 25. oktober, hadde mensen sist 15. oktober og har 25 dagers syklus...
 
Hei, dere!
Jeg tror jeg kan flytte inn her... Har testet med billigtester de siste dagene, og fikk i går positive tester, tatt to i dag, en på morgenen og en etter jobb.
Men jeg synes egentlig at streken i dag har blitt svakere... sikkert veldig lurt å teste flere ganger for dagen, men... Kan dette bety at HCG-nivået er på vei ned? Eller skal man ikke legge så mye i styrken på streken?
Lene ☺️

Tror det kan være forskjellen på morgen, når urinen er mer konsentrert, og ettermiddagen. Men har aldri brukt billigtest, så ikke sikker. Men det er jo grunnen til at de på mange tester anbefaler morgenurin.
 
Ja, sikkert lurt å bare avvente litt... tida får vise om det er noe virkelig stort på gang eller ei... men positiv test er uansett positiv test!
 
Jeg gikk fram å tilbake med svake å så litt sterkere til svakere igjen, det gjorde meg veldig redd så valgte heller å ikke teste på en stund.
Testet en uke eller noe sånt etter den siste testen å fikk en mega positiv test :happy:
La testene ligge å heller test igjen om noen dager;)
 
Ingen vits i å teste for mye. Så lenge du ikke begynner å blø, så er du gravid :) den testingen ser jeg stresser mange unødvendig mye. Er ikke bestandig testene blir sterkere. Har noe med at det varierer hvor mye farge det er i testene. Selv fra samme merke kan variere.
 
Gratulerer!! Tror også testen ble svakere fordi urinen var mindre konsentrert da du var på jobb :)
 
Back
Topp