Disse bekymringene..

*mamma07og09*

Glad i forumet
Jeg har ikke vonde pupper og det er konstant jobbing i underlivet mitt.. Blir litt bekymra jeg da :oops: Flere som går og bærer på litt små bekymringer?

Jeg vet jeg mest sannsynlig er paranoid, men skal til lege neste uke og gleder meg til og få henvisning til UL :)

Du er ikke alene. Her har magen blåst seg opp som en ballong. Akkurat som den gjør samme dag eller dagen før tr kommer..
Det er jo fordi jeg er gravid men likevel redd :o

Ikveld blåste min seg opp også.. Ser ut som jeg er 5mnd på vei :confused: Er ikke akkurat noe modell fra før, så dette kan bli tøft og skjule vis det fortsetter slik.

Ja, det er veldig individuelt :) Husker jeg hadde vondt med første, men klarer ikke huske med yngste. Går nok helst fint, men alltid noe og bekymre seg over :P

Jeg har mistet så og si alle symptomer, bortsett fra at jeg har vært litt uggen i dag. Og testene viser så svake streker av ulik styrke at jeg bare venter på at de skal bli negative igjen. Forrige uke var jeg trøtt og hadde verk i bekkenet... Noen andre som ikke er trøtte?

Symptomer er nok noe som kommer og går tror jeg, men jeg krysser det jeg har for at spiren din holder seg fast <3 Er ikke supertrøtt jeg heller. Men kanskje litt mer enn vanlig. Men om natten våkner jeg og må på do stort sett.

Jeg har mistet så og si alle symptomer, bortsett fra at jeg har vært litt uggen i dag. Og testene viser så svake streker av ulik styrke at jeg bare venter på at de skal bli negative igjen. Forrige uke var jeg trøtt og hadde verk i bekkenet... Noen andre som ikke er trøtte?
Kun i dag jeg har vert trøtt. Men det tror jeg er mer fordi jeg Jar hatt to sykebarn å endelig var de friske å jeg kunne slappe litt av :)
Håper spiren din klorer seg fast :)

Du er ikke alene <3 Konstant murringer jeg å. Husker ikke at jeg hadde det så tidlig sist.

Jeg skal på UL i uke 8 og får all oppfølging fra St Olav pga en ekstremt tragisk svangerskap for 3 år siden. Har heldigvis ei snuppe på straks 3 år, men kjenner bekymringene kommer snikende her og at kroppene er i alarmberedskap til tider.. allerede. MAn får prøve å tenke på at det meste faktisk er normalt i et svangerskap <3

Back
Topp