Dissa babypakkene

Lykke i September

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Hvordan var det med pakka på libero? Skulle den hentes eller sendes hjem? Jeg finner ikke igjen mailen og nå er vel tiden inne for alle disse pakkene? Mangler bare libero og bleiebøtta, så har jeg alt jeg har bestilt. For det var vel ikke en egen pakke for pampers også? Går litt i surr her :p

Pampers har du fått en kode på epost som kan vises til Apotek1:)

Hvordan var det med pakka på libero? Skulle den hentes eller sendes hjem? Jeg finner ikke igjen mailen og nå er vel tiden inne for alle disse pakkene? Mangler bare libero og bleiebøtta, så har jeg alt jeg har bestilt. For det var vel ikke en egen pakke for pampers også? Går litt i surr her :p
Jeg venter også på libero hentelappen!! Når har du termin? Jeg har 3.september.. Så regner med at den kommer snart... Mener at det sto at man skulle få den 2 mnd før termin!

Du får en hentelapp i posten for liberopakken når termin nærmer seg så må du på kiwi å hente den :)
Ok ;)

Jeg venter også på libero hentelappen!! Når har du termin? Jeg har 3.september.. Så regner med at den kommer snart... Mener at det sto at man skulle få den 2 mnd før termin!
Ok ;) Jeg har ikke termin før 20.sep, så da kommer den kanskje i slutten av denne mnd da ;) Jeg kom på disse pakkene i dag, så logga meg inn og endret adresse i sta. Har glemt å gjøre det når vi flytta 1.juni. Jeg henta begge apotek pakkene i sta. Har fått talerken, smokk og skjeer i posten og har henta rimi pakka for ei stund sia. Så skal jeg melde meg inn for å hente bleiebøtte. Må til nabobyen for å hente den. Den kunne man hente etter uke 28. Husker det fra da tanta mi skulle hente, men det var tomt da... så hun måtte flere ganger møte opp og at det var tomt. Hun fikk til slutt, like før termin.

Tro om det et forskjell fra plass til plass? Var på kiwi her en dag å spurte og da mente de den ikke kommer mer enn noen uker/1mnd før termin,,

Har faktisk ikkje bestillt en einaste babypakke, orka ikkje å bli oversvømt av reklame på e-post, tlf og sms - som du faktisk takker ja til å bli når du tar i mot babypakkane. Skikkelig kjiping :)

Supert, takker for svar :-) Bleiebøtte er greit å ha, kjedelig å kjøpe den om man ikke trenger det.
Jeg fikk tips fra tanta mi (tipset fikk hu fra ei som jobber på barnashus): ikke sett bleiebøtta direkte på varmekabler, sett noe under som for eksempel en isoporplate eller noe annet. Setter man den direkte på varmekabler vil det sette seg stygg lukt

Ja, barnashus har. Gå på www.babypakker.no så ser du alle. Men man kan også få en skje fra bambino, den står ikke der. Gå på bambino sin side på Facebook så skal man finne link der, evt bare chat med de så hjelper de deg.

Har du link til bambino facebook siden? Hver gang jeg trykker på linken til bambino så kommer det opp "siden finnes ikke" elns..trodde ikke det tilbudet eksisterte lenger

Back
Topp