Disneyland paris

Kengu

Forumet er livet
VIP
Noen son har vært der?
Hvor lenge var dere der og hva kostet det med overnatting, fly og parkbilletter?

Har vært der, men det er veldig lenge siden så har ingen gode tips å komme med :) Men nå ga du meg et godt reisetips!

Har vært der, men uten barn :p dro en dagstur fra Paris, så er ikke så veldig behjelpelig, husker ikke inngangsprisen heller :p men har i det siste sett litt på pakkereiser fra Ving til disneyland, syns ikke de var så aller verst på pris. Da er alt inkludert, inngang, fly og hotell :)

Var på klassetur til paris og var en gjeng som dro dit på dagstur, husker ikke inngangsprisen da det begynner og bli en stund siden. Men vil anbefale mer enn en dag dit, da det er tre parker i en og mye å se, og lange køer :)

Vi var der i fjor :) Mamma som betalte for fly og hotell og tror hun betalte 12-13000,- for meg, min mann, sønnen vår og seg selv. Da bodde vi 4-5 netter på hotell ikke så langt fra Disney. Nå kjøpte vi kun inngangsbiletter til en av Disneyparkene og betalte en 70-80 euro per pers, om jeg ikke husker feil. :)

Var der i Mai 2013 med søskene mine - hotellet èn stasjon unna disneyland (veldig fint hotell), betalte 3000 for oss tre og to netter. Disney prisene finner du på siden - det er litt dyrt men absolutt verdt det! Vi var der fra kl 12.00 til 24.00 (for da var det fyrverkeri og show på slutten før stengetid - helt fantastisk!!). Fly oslo - paris betalte jeg 700 pr pers :)

Har ikke vært der på lenge selv, men vurderer i fjor. Lurer på om det var noe med ving??

Foreldrene mine var der en langhelg i mai med eldste. De kjøpte gjennom Ving, da var inngang i de to parkene inkludert.

Vi var der i to netter i fjor. Betalte vel rundt 2500,- for hotell to netter, to voksne og ett barn. Billettene til begge parkene i to dager kom vel på ca samme pris. Husker ikke hva vi betalte for fly, da vi var inne i Paris i noen dager også. Vi var utenfor sesong da, i april. Veldig greit, slipper unna det verste av kø og press av mennesker i parken. Har vært der både i januar og april, og begge tidspunkt er å anbefale :)

Vi var der i to netter i fjor. Betalte vel rundt 2500,- for hotell to netter, to voksne og ett barn. Billettene til begge parkene i to dager kom vel på ca samme pris. Husker ikke hva vi betalte for fly, da vi var inne i Paris i noen dager også. Vi var utenfor sesong da, i april. Veldig greit, slipper unna det verste av kø og press av mennesker i parken. Har vært der både i januar og april, og begge tidspunkt er å anbefale :)
Hvordan temp er det i januar? Jeg har tenkt det er for kaldt på vinteren jeg:o

Hvordan temp er det i januar? Jeg har tenkt det er for kaldt på vinteren jeg:o
Det var vel ca 11 grader da vi var der. Det kan selvfølgelig være at det er kaldere enn det, men generelt er ikke Paris like kaldt som Norge. Bare å kle på seg en god jakke og stilongs under buksa så går det helt fint ;)

Back
Topp