Disneyland Paris

ORIGINAL: Snickers

ORIGINAL: Lille_frosk

Vi dro før vi fikk barn i fbm en Paris tur, vi fant fort ut at å dra dit med små barn er uaktuellt. Når jenta er 7 -8 -9 kanskje tom 10 da begynner det bli aktuellt.

Kan jeg spørre hvorfor det er uaktuelt for dere før 7-8-9 årsalderen?

Fordi det er en stor park, det er endel attraksjoner de er for små til å ta når de er yngre. Og fordi vi så så utrolig mange yngre unger som sutra, og rett og slett var kjempe slitne.  I tillegg til at vi mener de ikke har utbytte av Disneyland før den alderen i form av å kunne kjøre det meste, huske turen etc. Er veldig dyrt å reise dit med en på f. eks 3 -4 som ikke husker stort etter et par uker. Da vil vi heller velge rimeligere alternativer.

http://no.hotels.com/hotel/details.html?pa=3&pn=1&ps=3&reviewOrder=date_newest_first&children[0]=2&rooms[0].childrenAges[0]=3&roomno=1&departureDate=31-05-2011&rooms[0].childrenAges[1]=8&destinationId=1641370&rooms[0].numberOfAdults=2&tab=description&arrivalDate=24-05-2011&hotelId=227478&validate=false

vi har bestilt her, noen som har vært her?? vi skal en uke i mai :)

Hei

Vi var der for 2 år siden,kjempekjekt[:D]
Ongene storkoset seg[:D]
Vi bodde i Marne La Valle trur jeg det hva[8D]Hva masse hoteller der og 1-2 kjøpesenter(små da) Kjempehotell,hva leilighet med kjøkken. Spiste frokost i resturangen. Tok bussen som gikk rett utenfor hotellet til parken.
Vi kjøpte 3 dagers pass. Hva der også om kvelden for da hva det fyrverkeri og parade.
Har noen små filmsnutter fra paraden vis du vil se?

Nå skal vi reise til disney land Orlando,likte så godt opplegget[:D]
Kø må du regne med på de mest populære attraksjonene men det går og trekke Fast Ticket å da står det kl når du får ta attraksjonen.

Reis sier jeg,du vil ikke angre på det.[:D][:D][:D][:D]

Synes det så absolutt IKKE er verdt penga. Det er mas,mas,mas...og kø,kø,kø...du står i kø, sitter i kø, spsier i kø, driter i kø...Hadde med vesla, da hun var 1 1/2 år og det var absolutt ikek å anbefale! Var fint lite for så små der. Det ersvindyrt inne i parken, og ærlig talt, Parken er ikke sååå stor og flott som alle skal ha det til!
Vi ble veldig skuffa!

Hm....ok! Jeg regner jo med kø....jeg regner med masse folk....men jeg har fortsatt en del spørsmål om høyde på å være med på aktiviteter....hva kan man gjøre inni parken, liksom?? Jeg vil gjerne se både bilder å film, jeg, om noen gidder å legge ut! [:)]
Finnes det et kart over parken?

Gå inn på disneylandpris.com
Trykk på disneyparks så kan du gå ned på siden der er det bilde.
Trykk på bilde så kan du velga mellom film eller bilde fra parken.

For det er det forskjellige filmer å bilder fra de forskjelige attraksjonene.

Så en annen skriver så gode sko er et must. Vann er heller ikke dumt å ha med seg.
Inne i parken er det mesten ikke begrensninger på høyden så lenge foreldre er med. Er laget for små og litt store barn[:)]
Men går dere i studio parken på siden så er det begrensninger på høyden. Så for de minste så er disney parken best.
Vi var midt i fellesferien selfølgeligt hva det folk men syns køene gikk ganske fort. Der det hva størst kø gikk vi forbi og gikk tilbake senere. Vi opplevet ikke noe videre kø for å gå på do. Det vi la merke til at på de mest populære spisestedene hva der stor kø. Men vi gikk til de som lå litt bakom,der hva de minimalt med kø. Fikk som regel plass med en gang

Kan sende deg filmene vårs på PM til deg,har ikke så veldigt lyst å legge ungene ut på nette.[:)]

Jeg vil gjerne se film, jeg!

Takk for alle gode tips........!!!!!![;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Ikke reis midt i ferien eller andre helligdager. Jeg var der 2 pinsedag og det var et hekkan kø av mennesker over alt. Fastpass fikk vi mangfoldige timer senere.

Var der i 2006 og bodde i Marne-Le-Valle litt utenfor parken men vi hadde bil så gjorde ikke noe.

Skal ta med ungene når de er større, for det var kjempekjekt der.

Jeg var innom på nettsidene til parken, men finner fortastt ikke no kart, noe aldersbegrensninger/høydebegrensning og hva det finnes av ting å gjøre for små barn..........[8|]

Her er det kart;

http://visit.disneylandparis.co.uk/interactive-map/index.xhtml

Om du går inn på de forskjellige attraksjonene så kommer det opp krav til høyde. Space Mountain har f.eks minimumhøyde 1,32 cm. Masse videoer og se også.

Finner egentlig det meste på nettsidene.
Kan jeg spørre hvordan dere finner pris på reisen? Kan være billigere å kjøpe f.eks fly med Norwegian, hotell og billetter separat.

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Her er det kart;

http://visit.disneylandparis.co.uk/interactive-map/index.xhtml

Om du går inn på de forskjellige attraksjonene så kommer det opp krav til høyde. Space Mountain har f.eks minimumhøyde 1,32 cm. Masse videoer og se også.

Finner egentlig det meste på nettsidene.
Kan jeg spørre hvordan dere finner pris på reisen? Kan være billigere å kjøpe f.eks fly med Norwegian, hotell og billetter separat.

Tusen takk! Nå har jeg sittet her og siklet.....hehe[;)] Ser jo fantastisk ut!

Vi var der April 2010, og som sagt masse folk.
Vi bodde på New Bay Port ( eller noe i den duren) Disney Hotell. Tragisk! VI betalte 14000,- for 4 netter for 5 stk. Tapeten hang fra veggen, slitt maling, frokosten var KUN loff/muffins o.l med syltetøy. Og da sto vi 45 min i kø for å komme inn i matsalen.
Ingen ting var lagt til rett for foreldre med barn i barnevogn!

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Vi bodde på New Bay Port ( eller noe i den duren) Disney Hotell. Tragisk! VI betalte 14000,- for 4 netter for 5 stk. Tapeten hang fra veggen, slitt maling, frokosten var KUN loff/muffins o.l med syltetøy. Og da sto vi 45 min i kø for å komme inn i matsalen.

Aj......er der vi har set på som mulig bosted...........mulig dere var uheldige, andre har jo vært fornøyde?? Uansett---kjipt når det er sånn når man har betalt så mye!

jeg har vært der og det var supert![:)]verdt pengene!

Har du sjekket prisen på ving.no?? de har også sånn nå at du får gratis helpensjon om du bestiller nå.
hadde kommet på 12000 for oss vi er 2 voksne og 3 barn. i slutten av mai.

Jeg har vært der[:)]hadde det supert! men bodde i selve Paris jeg da.

Det med at barna må huske alt, synes jeg er noe stort tull!!!!!

For barn er det viktige med gode HER og NÅ opplevelser. Selv om de ikke husker mye er opplevelsene og erfaringene med på å forme dem som mennesker. Alt lagres i hjernen! Det viktige er å se gleden de uttrykker der og da, ikke hva de husker noen uker/mnd senere!

Jeg var i Legoland når jeg var 4 år. Husker små enkeltepisoder derfra[:)]

ORIGINAL: Snickers

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Aj......er der vi har set på som mulig bosted...........mulig dere var uheldige, andre har jo vært fornøyde?? Uansett---kjipt når det er sånn når man har betalt så mye!

Her ser du hotellet! [8D]
http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g226865-d262679-Reviews-Disney_s_Newport_Bay_Club-Marne_la_Vallee_Seine_et_Marne_Ile_de_France.html

hadde heller tatt københavn,legoland og lalandia!

var der før vi fikk barn,og vi var ikke overimponerte..

ORIGINAL: kiwi.

Vi var der for noen år siden,før vi fikk barn.

Vi overnattet i Paris sentrum for det var der vi hovedsaklig skulle være.

Disneyland er definitivt verdt pengene!! Er veeeldig fint der. Vi kommer til å ta med småen dit når han blir større!

sign [:)]

Back
Topp