Disney on ice

Jentemamma3

Flørter med forumet
Noen som har vært på Disney on ice tidligere? :-)
Har fått gratisbilletter og lurer på hvordan det er å ha med en jente på 20 mnd:-)

Jeg var for mange år siden, men skal igjen i morgen! Har en datter som er frostfrelst! :) hun er 2,5 år da :)

Om det passer kommer vel helt an på barnet :) men jeg ville nok ikke betalt for billetter til en på 20 Mnd, men om dere drar og så går ut under forestillinger så har dere ikke brukt noe penger på det da :)

Kommer helt an på hvordan hun er! Da min var 20 måneder satt han ikke stille mer enn 10 min....

Har gratisbilletter, så om jeg ikke drar så gir jeg de vel bare bort hu kan sitte veldig stille og kose seg om det er noe som interesserer hu, men usikker på om det blir litt mye folk, og litt langt unna underholdningen.

Men er jo bare å prøve:-) høres jo veldig ålreit ut

Har gratisbilletter, så om jeg ikke drar så gir jeg de vel bare bort hu kan sitte veldig stille og kose seg om det er noe som interesserer hu, men usikker på om det blir litt mye folk, og litt langt unna underholdningen.

Men er jo bare å prøve:-) høres jo veldig ålreit ut
Ja, jeg gleder meg veldig mye :D ungen og :) vi har billetter langt foran, spent på hvordan det er :)

Back
Topp