disney on ice

Alvepike

Elsker forumet
Noen her som har vært på de showene? Vi tenkte vi skulle ta med tulla når de kommer i oslo spektrum. Hadde vært fint å høre om noen synes det var ok, da vi har en lang reise og må ha hotell opphold. Greit å vite om det er verdt det

Vi har vært en gang!
Det var kjempestas syns vi, selv om showt kanskje varte litt lenge for jenta vår (husker ikke om hun var nesten 2 eller nesten 3 år.)

Vi tenkte å dra i januar også, fordi det er prinsesseshow Veldig i snuppas gate!

gutten her var da han var litt over 3 sammen med pappaen og det hadde visst vært stas - men anbefaler litt eldre alder og at de kjenner til figurene (er jo forskjellige hvert år). han hadde med øreklokkr/hørselvern og deter lurt:)

Takk for svar

Vi har vært på det med Sander ett par ganger og jeg har vært der mange ganger med lillebroren min når han var mindre. Første gang var sønnen min litt for liten. Han var 3 år. Ble litt kjedelig for han etterhvert. Sist gang var han 4 år og det var kjempe stas.
Ett lite tips. Ikke sitt for nære isen. Det er mye som skjer på isen og det blir lett uoversiktelig når man sitter så langt fremme. Første gang jeg var på det satt vi på rad 10 eller noe nederst. Det var vanskelig å få meg seg noe skikkelig. De andre gangene har vi sitti litt lenger oppe, sånn ca litt under midt på tribunen. Det har vært mye mer stas, man får med seg mye mer da synes jeg:):)
Men vær forberedt på en skikkelig pengesuger:P Det er helt sjuke priser der. En boks med popcorn mener jeg vi betale 100 kr for og det samme med slushen;)

Back
Topp