Diskuterer dere med venninnene deres?

*Labambie

Forumet er livet
Har liksom et inntrykk av at her inne skal man være enig med folk hele tida for å ikke få "bitch" stemplet over ræva... Men altså, i det virkelige liv så er det vel ikke sånn? Jeg diskuterer ofte med mine venninner, hadde synes det hadde vært dritkjedelig med venninner som mente det samme som meg og snakket meg etter kjeften...

Ofte uenige ja! Man må jo kunne si sine egne meninger til venninne sine, og ikke bare være nikkedukker..

Vi diskuterer ja, vi er forskjellige individer i en gjeng, vi er på forskjellige "plasser" i livet, å heldigvis vil jeg si har vi ulike meninger om en del ting[:)]

Men bare sunt det, jeg tror man lærer ut av det, kan få ting i andre perspektiv, å godt å vite man er så trygge på hverandre at man KAN ta den diskusjonen.

Ender jo ikke opp som uvenner av å diskutere litt[:)]

Du kjenner meg vel nå etterhvert Labambie....[8D]

ORIGINAL: smash

Ofte uenige ja! Man må jo kunne si sine egne meninger til venninne sine, og ikke bare være nikkedukker..

sign!

Jeg er veldig enig med deg. Diskuterer med venninner og ikke alltid man mener likt nei[;)]

nei...
er alltid enig jeg.. så slipper jeg konflikter....[8|]

[8D]

Javisst....
Hadde jeg vært enig med alle jeg omgås,så tror jeg det hadde blitt en kjedelig,og grå hverdag gitt hehe.[8D]

Ja det gjør jeg,syns det er viktig å si hva du mener dersom du er uenig i ett tema. Jeg er ikke nikkedukka så bare sitter der,så syns derfor det er viktig å kunne gi beskjed :)

noe diskuterer vi og noe biter vi i oss![:)]

ORIGINAL: Labambie

Har liksom et inntrykk av at her inne skal man være enig med folk hele tida for å ikke få "bitch" stemplet over ræva... Men altså, i det virkelige liv så er det vel ikke sånn? Jeg diskuterer ofte med mine venninner, hadde synes det hadde vært dritkjedelig med venninner som mente det samme som meg og snakket meg etter kjeften...

sååå enig!!

sier det jeg mener, tar de nær av det, burde de ikke spør meg om min mening.

Kan diskutere en del ting ja.. Men enkelte tema styrer jeg automatisk unna fordi jeg vet at jeg mener det motsatte av nesten alle andre og har en tendens til og bli litt belærende når jeg snakker om enkelte ting..[8D] Så ja jeg diskuterer men nei jeg legger ikke bevisst opp diskusjoner som jeg vet kan føre til krangling og ubehagelig stemning..[8D]

Back
Topp