Vi er jo flere som er flinke til å havne i diskusjoner på generelt.. jeg prøvde å holde meg unna diskusjoner idag, men hva gjør jeg? Joda, STARTER en egen tråd som kommer til å fyre godt oppunder noen av dem som er aktive der inne.. fliiinke meg.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er jo flere som er flinke til å havne i diskusjoner på generelt.. jeg prøvde å holde meg unna diskusjoner idag, men hva gjør jeg? Joda, STARTER en egen tråd som kommer til å fyre godt oppunder noen av dem som er aktive der inne.. fliiinke meg..![]()
I would never! :-Oheheh, Sikta du til meg nå eller???? Hehehehe![]()
TakkHar sett du har vært aktiv der, jaMå si at du har noen gode meninger dom du er veldig god til å forsvare
Sent from my GT-S5360 using BV Forum
Jeg har ei jeg ikke liker som jeg begynte å mislike fordi hun "stjal" kjæresten min på vgs. Det ble jo fort slutt med dem også, men jeg liker henne ikke likevel..Jeg er enig med deg, på en måte...
Jeg hadde ikke likt at venninna mi f.eks skulle blitt sammen med bf om det ble slutt mellom oss. Men kjenner ho som er sammen med xen min før han og det gjør meg ikke no. Har jo ikke følser for han lengere liksom.
Det er den tråden jeg ble inspirert av, for det var så mange som var sjokka over at hun rota med xn til venninna, sånn gjøøøør man bare ikkeMen den hysj tråden du refererer til.. var ikke det den med hu som var venninne med ei hvor x'n var voldelig? Det blir jo noe annet.. da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor noen vil begi seg ut i samme helvete.
Men å bli sammen med venninnes x sånn ellers er jo noe annet.
Må tenke litt på hva jeg syns om det![]()