For mange er forum memt som et koselig sted å være med kun kozemoze har jeg skjønt, andre igjenvil ha diskusjonerDa har jeg misforstått forum...i sin helhet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For mange er forum memt som et koselig sted å være med kun kozemoze har jeg skjønt, andre igjenvil ha diskusjonerDa har jeg misforstått forum...i sin helhet![]()
Ja tenkte på det. Blir liksom litt uhyggelig å svare og være aktiv når det går heftig for seg.Nei jeg tror det blir mindre aktive om det blir mye diskusjoner faktisk. Ikke alle som liker det
Liker kombinasjonen. Litt kozy. Litt prat og litt diskusjonerFor mange er forum memt som et koselig sted å være med kun kozemoze har jeg skjønt, andre igjenvil ha diskusjoner
Oi det har eg aldri tenkt på, at andre kan oppfatte men kjære deg på denne måten. Dette skal eg slutte medFolk skal være saklige, diskutere helst uten piggene ute slik at man er i stand til å spørre hva den andre personen mente før en blir fornærma (tror jeg ikke kan si dette nok) Barnslighet kan jeg heller ikke fordra når en selv prøver å være saklig og/eller gi konstruktiv kritikk.
Jeg kan ikke fordra hersketeknikker! "Men kjære deg", "lille venn".
Slike mister jeg litt respekten for som må ty til slikt pjatt i et forsøk på å "vinne" diskusjonen.
Blir diskusjonen slik så gidder jeg rett og slett ikke bruke mer tid på den personen og slutter å svare.
Oi det har eg aldri tenkt på, at andre kan oppfatte men kjære deg på denne måten. Dette skal eg slutte med![]()
Eg bruker å si det av og til men har aldri ment noe stygt med det. Sier det ofte sånn ellers og![]()
Ja godt du skriver det sånn eg blir klar over det ;-) og andre som gjør detHehe, ja, det er fyfy.Men godt å høre at du ikke mener det sånn.
![]()