Diskusjoner på bv

Nei jeg tror det blir mindre aktive om det blir mye diskusjoner faktisk. Ikke alle som liker det
Ja tenkte på det. Blir liksom litt uhyggelig å svare og være aktiv når det går heftig for seg.
Jeg tenkte på det at om det var lov å være uenig og folk kunne føle seg "trygg" på å være med i diskusjonen så hadde de vært mer aktive brukere. Og man hadde gjerne fått flere svar på trådene sine.

Merker jeg sliter litt med å finne riktige ord på hva jeg tenker :P

For mange er forum memt som et koselig sted å være med kun kozemoze har jeg skjønt, andre igjenvil ha diskusjoner
Liker kombinasjonen. Litt kozy. Litt prat og litt diskusjoner :)

Meldte meg på for å få høre andres erfaringer og lære ting fra de som har mer erfaring. Da jeg ikke har så stort støtte apparat fra en slik kant. Men synes det er sunt å ha diskusjoner en gang i blandt :)

Folk skal være saklige, diskutere helst uten piggene ute slik at man er i stand til å spørre hva den andre personen mente før en blir fornærma (tror jeg ikke kan si dette nok :P) Barnslighet kan jeg heller ikke fordra når en selv prøver å være saklig og/eller gi konstruktiv kritikk.

Jeg kan ikke fordra hersketeknikker! "Men kjære deg", "lille venn".
Slike mister jeg litt respekten for som må ty til slikt pjatt i et forsøk på å "vinne" diskusjonen.

Blir diskusjonen slik så gidder jeg rett og slett ikke bruke mer tid på den personen og slutter å svare.

Man må holde seg saklig, ikke angrip andre for deres meninger og svar konkret uten å beskylde andre for ditt og datt.. Bruk fint språk og ikke bann eller overdriv med punktum og sånt.

Ja, enkelt sagt ; vis respekt og det kan stå MYE mellom linjene så ett smiletegn på slutten av setninga gjør ikke dritslenginga bedre

Personlig så orker jeg ikke bruke tid på å diskutere med folk som legger meninger og ord i munnen på meg. Veldig greit å spørre om man kan utdype noe man har sagt, og jeg ser ofte at folk stiller spørsmål på en frekk måte bare fordi man ikke er enige, så det går litt begge veier. Det er nok noen jeg viker unna bestemt fordi jeg oppfatter at de bare er ute etter å krangle og provosere. :p Ellers syns jeg det er greit med diskusjoner, men ikke når det blir slik at man blir snakket til på en nedlatende måte, dømt og hakket på. Hadde også vært herlig om flere kunne basere kunnskapen sin og dermed bidragene sine i diskusjoner på fakta :p Ikke bare løse tanker :p

Folk skal være saklige, diskutere helst uten piggene ute slik at man er i stand til å spørre hva den andre personen mente før en blir fornærma (tror jeg ikke kan si dette nok :P) Barnslighet kan jeg heller ikke fordra når en selv prøver å være saklig og/eller gi konstruktiv kritikk.

Jeg kan ikke fordra hersketeknikker! "Men kjære deg", "lille venn".
Slike mister jeg litt respekten for som må ty til slikt pjatt i et forsøk på å "vinne" diskusjonen.

Blir diskusjonen slik så gidder jeg rett og slett ikke bruke mer tid på den personen og slutter å svare.
Oi det har eg aldri tenkt på, at andre kan oppfatte men kjære deg på denne måten. Dette skal eg slutte med :-)

Eg bruker å si det av og til men har aldri ment noe stygt med det. Sier det ofte sånn ellers og :-P

Jeg er ikke god på å diskutere. Jeg har aldri tatt ordet i en forsamling, og det er like vanskelig her på nett. Kanskje jeg må øve litt?

Oi det har eg aldri tenkt på, at andre kan oppfatte men kjære deg på denne måten. Dette skal eg slutte med :-)

Eg bruker å si det av og til men har aldri ment noe stygt med det. Sier det ofte sånn ellers og :-P

Hehe, ja, det er fyfy. :P Men godt å høre at du ikke mener det sånn. ;)

Det verste er vel de som ikke klarer å respektere andre sin mening, fordi de ikke er enige selv

Tenker man ikke oppdretter saker om menneske syn og gjør man det og man har negative tanker så dropper man å kommentere

Her på BV har jeg inntrykk av at har du enn annen mening enn de fleste så havner du i gapestokken.

Back
Topp