diskusjoner ang vogn og navn

mmth

Glad i forumet
[:D][:@][:D][&:][:@][:(]

mannen min ELSKER å erte - grr....
idag viste jeg han vogna jeg ønsker til babyen...... og nei - ihvertfall ikke den!!
så spurte jeg ang navn - hadde ei liste på 15 jentenavn - og nei ingen av de....!!!!

Dere som leser dette må jo tro han er gal - men neida han er ikke det - men elsker å terge og komme igang med diskusjoner...... jeg vet jo det innerst inne - MEN hallo jeg er jo gravid i 19 uke - hehe og vil ha alt fikset og klart - uff.... jeg er blitt skikkelig hønemor - ser det selv ja!!

Vi har alltid hatt diskusjoner ang navn - med førstemann ga jeg til slutt mannen ei liste med 10 guttenavn og han valgte ut et på lista - jeg måtte jo ha navn på lille gullet.... med andremann ja da hadde jeg bestemt meg ja - og fikk med slekt og venner på det - ser jo det i ettertid at det kanskje var litt slemt - men gutten vår ble oppkalt etter tippoldefaren til mannen min....

og nå da - ja så blir det nok en laaaaaaaaaaaaaaaang diskusjon på navn IGJEN......det som er er at han kommer jo ikke med noen forslag heller...... irriterende

Hehehehe sliter med det samme her!!!!!! Mannfolk sier jeg bare.. At alt skal være så utolig vanskelig!? Ikke kommer han med forslag selv heller.. Men lista er der og jeg har skrevet hele:P

Synes nesten bare vi burde fått låv å velgt navnet selv:P

enig med deg der ja!!
vi går jo tross alt i 9 hele måneder - hehe....

Hehe ja.. Prøver å minne meg selv på at vi HAR god tid på å finne navn, men nytter jo ikke med en sånnen mann[8D]

Desverre så kjenner eg meg ALt for godt igjen![:D]

vi lagde to lister hver vi, en liste på guttenavn og en til jentenavn ...så tok vi eliminerings metoden og ble enige om tre guttenavn og tre jente navn. Så da vi fant ut at vi skulle få en liten prinsesse så hadde vi egentlig valgt navn...det navnet vi likte best av de tre forslagene.
Men jeg var streng og satte tidsfrist [:)] syns synd på han noen ganger som må holde ut med hormonelle meg [8|]

Men det er vanskelig å finne navn

Lykke til jenter

ORIGINAL: mmth

idag viste jeg han vogna jeg ønsker til babyen...... og nei - ihvertfall ikke den!!
så spurte jeg ang navn - hadde ei liste på 15 jentenavn - og nei ingen av de....!!!!

Dere som leser dette må jo tro han er gal - men neida han er ikke det - men elsker å terge og komme igang med diskusjoner...... jeg vet jo det innerst inne - MEN hallo jeg er jo gravid i 19 uke - hehe og vil ha alt fikset og klart - uff.... jeg er blitt skikkelig hønemor - ser det selv ja!!

Vi har alltid hatt diskusjoner ang navn - med førstemann ga jeg til slutt mannen ei liste med 10 guttenavn og han valgte ut et på lista - jeg måtte jo ha navn på lille gullet.... med andremann ja da hadde jeg bestemt meg ja - og fikk med slekt og venner på det - ser jo det i ettertid at det kanskje var litt slemt - men gutten vår ble oppkalt etter tippoldefaren til mannen min....

og nå da - ja så blir det nok en laaaaaaaaaaaaaaaang diskusjon på navn IGJEN......det som er er at han kommer jo ikke med noen forslag heller...... irriterende

Det er akkurat sånn min mann er.. Elsker og tirre.. og når jeg ber han si noen navn. sier
han feks navnet på bikkja[&:]
De har det så morsomt med oss...

ORIGINAL: LindaSF83

ORIGINAL: mmth

Det er akkurat sånn min mann er.. Elsker og tirre.. og når jeg ber han si noen navn. sier
han feks navnet på bikkja[&:]
De har det så morsomt med oss...

Akkurat sånn er mannen også - begynte med navn fra dyr og andre merkelige navn[:@]
og jeg blir jo så irritert!!!!

ORIGINAL: rosarose

Desverre så kjenner eg meg ALt for godt igjen![:D]

Samme her ang navn.. han skjønner ikke at det er noe å "mase" om ennå.. og han skjønner ikke hva som er så viktig med alle disse tinga til babyen, at det er akkurat den eller den tingen[8D]

Ha Ha, ja dissa mannfolka... [:)] vi har oxo vært ganske uenige, jeg er veldig for litt uvanlige navn som ikke så veldig mange har, og kommer med navneforskagene til han, men da bare ser han dumt på meg og lurer på om jeg er helt åndssvak.... [:@]pluss at jeg liker veldig godt dobbeltnavn, selvom babyen skal ha to etternavn. (han synes det blir så mange navn) har litt nordlending-blod så sikkert derfor jeg synes dobbeltnavn er fint [:D] men han har skjønt at det ikke nytter lenger, og har gått med på dobbelt navn, så han fikk velge det andre navnet da!!! så nå er vi enige, hurra!!! prinsessen vår skal hete Anea Isabelle [:D]

ORIGINAL: 2engler

Ha Ha, ja dissa mannfolka... [:)] vi har oxo vært ganske uenige, jeg er veldig for litt uvanlige navn som ikke så veldig mange har, og kommer med navneforskagene til han, men da bare ser han dumt på meg og lurer på om jeg er helt åndssvak.... [:@]pluss at jeg liker veldig godt dobbeltnavn, selvom babyen skal ha to etternavn. (han synes det blir så mange navn) har litt nordlending-blod så sikkert derfor jeg synes dobbeltnavn er fint [:D] men han har skjønt at det ikke nytter lenger, og har gått med på dobbelt navn, så han fikk velge det andre navnet da!!! så nå er vi enige, hurra!!! prinsessen vår skal hete Anea Isabelle [:D]

må jo legge til at han bare ertet meg hver gang jeg foreslo et navn og han spurte om jeg var åndssvak [:D] han er jo ikke slem...

Back
Topp