disk. fødestuen.....

Moren til hun 20-åringen er jo helt oppgitt jo [8D]...

Stakkkars typen, han er jo livredd[X(]

lett pemenstruell hu andre dama da [8D]
Men vet kor vanvittig kjedlig det e å gå i gangene å vente... Hadde iallefall litt rier mens eg ventet da.

Enig. Steike så hun syter hun eldste...

Uffa... haha[8D] Hun tar jo helt av...

Men atte, kan noen fortelle meg hva som skjer med putene[8|]? Fikk ikke med meg de 10 første minuttene...

putegreien gikk meg hus forbi.. var så "fasinert" over hvor hysterisk hu i rosa var

Huff, å høre den hjertelyden omtrent stoppe var fælt [:o]

Det er greit nok at alle er forskjellige når det gjelder smerte osv og det KAN være at hun overdriver. Men tviler ikke et sekund på at hun har vondt.

Jeg hadde en fødsel som varte fra fredag morgen til lørdag kveld.. VONDT. Og når det brått gikk fra 4 til 10 cm da rilte jeg også av meg endel gloser jeg kunne vært foruten. Men aldri noe om babyen.

Poenget mitt er vel at al opplever smerte ulikt og alle har forskjellig terskel når det gjelder fødesmerter. Og godt er det [:)]

keisersnitt ja, men ikke av den grunn eg trodde...
Men kan den måten hun har stessa sånn på ha påvirket småen??

Greit at hun oppfører seg teit å hyler og skriker til folk.. MEN riene kan faktisk være helt sinnsyke i starten også.. Jeg ble satt i gang, å så gikk det en time før riene mine var så ille at jeg ikke klarte å stå.. Holdt på å svime av..[&:]
Men jeg hadde ALDRI oppført meg sånn som henne[&:] Jeg er ei sånn beskjeden jente.. Å det var jeg under fødselen å[:D] Det eneste jeg sa var, hjelp meg! hehe..

Hu der kineser dama var jo passe teit.........."jeg vet ikke om jeg vil dette alikevel"
NEIVEL,det er litt sent nå!
Hva skal hun gjøre da liksom?

ORIGINAL: Mammas Diamant

Jeg sa akkurat det samme som henne når det gjelder det der at " jeg vil ikke ha baby likevel" Og at jeg ville hjem..
Og jo ondere det ble jo mer ville jeg bare rømme fra kroppen min...

Hehe jeg også [8|][8D]

Jeg synes ikke det er galt å hyle å skrike når man føder jeg[&:]
vi er i 2010, å det er lov å hyle, skrive å røre seg når man føder, ekke som i gammledager når man måtte ligge stille i senga å holde kjeft. Det gjør faktisk helt for jævli vondt for noen, det kan jeg skrive under på som hadde en fødsel som varte i 52timer[&:]

Ok,nå må jeg bare si en ting.
Jeg tok keisersnitt,så jeg har ikke "født",men jeg hadde 5 timer med rier,og hadde 2 cm åpning før ks ble gjort.
jeg hadde etter rier fra HELVETE,og jordmor sa hun aldri hadde opplevd noen med så sterke etter rier.
jeg sier ikke det at man ikke skal fp lov til å lage lyd nprman føder,og at man må få lov til å klage og syte og gråte og kanskje hyle litt,men akkruat hun jenta i denne episoden var ekstrem,synes jeg.
Hun skapte seg veldig ,etter min mening......

faen jeg glemte av det!! Går det i reprise? Hvordan kanal var det på igjen?

nå begynte jeg å se på fødestuen(har tatt det opp) OH MY GOD!!! Hu i den rosa t-skjorta er jo helt syk!!! hehehe

ORIGINAL: lejon

Det skal være noe på maxdome har jeg hørt..

ja egentlig skal den være der, men di har ikke lagt ut di programmene enda..rart..også står det at det går på fredager..enda rarere..http://www.maxdome.no/main.aspx?level=foedeavdelingen

er ikke så rart hu pinky har så vondt vettu..hehehe, når man får helt panikk, gjør jo alt vondere enn det egentlig er..også virker det som om hun bestemte seg for at hun skulle ha epidural fra før hun kom inn dit omtrent..herrgud..blir oppgitt jeg..hehehe

Ser ut som jeg har gått glipp av en heftig episode [8D]

ORIGINAL: Bolletroll

Ok,nå må jeg bare si en ting.
Jeg tok keisersnitt,så jeg har ikke "født",men jeg hadde 5 timer med rier,og hadde 2 cm åpning før ks ble gjort.
jeg hadde etter rier fra HELVETE,og jordmor sa hun aldri hadde opplevd noen med så sterke etter rier.
jeg sier ikke det at man ikke skal fp lov til å lage lyd nprman føder,og at man må få lov til å klage og syte og gråte og kanskje hyle litt,men akkruat hun jenta i denne episoden var ekstrem,synes jeg.
Hun skapte seg veldig ,etter min mening......

Tror hun hadde litt annet å tenke på enn å skape seg altså...
Sånn var det hvertfall med meg. Jeg hylte og skrek ikke for at noen skulle synes synd på meg, jeg hadde bare så vodnt at jeg ikke klarte å la være! Herregud, jeg visste ikke at jeg kunne lage så mye bråk jeg, sambo var helt fra seg stakkar![:o]
For å si det sånn: jeg synes det er helt utrolig at det er mulig å føde uten å lage en lyd omtrent... For det hadde jeg aldri klart!
Følte veldig med denne unge jenta i går kveld jeg!

Back
Topp