disco

lena

Første møte med forumet
i går torsdag, var mini på sin første åpen skole.. utrolig morsomt å se på hvordan hun forberedet seg med pynting og alt.. og forventningene hun hadde for denne kvelden.. men en ting skulle hun iallfall ikke og det var å danse med gutter...

har deres vært på åpen skolen enda(disco).. ?
 


lena skrev:
i går torsdag, var mini på sin første åpen skole.. utrolig morsomt å se på hvordan hun forberedet seg med pynting og alt.. og forventningene hun hadde for denne kvelden.. men en ting skulle hun iallfall ikke og det var å danse med gutter...

har deres vært på åpen skolen enda(disco).. ?

Så kjekt for jenta di... Høyrest ut som om ho det blei ein bra kveld?

Her har vi ikkje hatt open skule, veit ikkje om dei pleier å ha det her. Men eg, som foreldrekontakt, har arrangert bli-kjent-kveld med brettspel og felles kveldsmat i kantina. Det var ein suksess! Har tenkt å ha klassetilstelningar ca ein gong i halvåret.
 
her så har de disco for 1-4klasse,men vet ikke når enda
Vi har hatt et treff rett før skolens tartet med grilling og slikt sammen med klassen til gutten her
 
Disco har jeg ikke hørt at de har her enda, men vi hadde en åpen dag i forrige uke. Eller aksjonsdag kalles det vel også.
Det var flere slags aktiviteter der, men dette mest for inntekt til aksjonen da.

Utenom dette hadde vi også en grillkveld sammen med 1 klassen for noen uker siden. Koselig å treffe klassen, men ser ulempen med å kjenne så mange fra barnehagetiden at vi nesten blir to grupper, men ungene skal jo gå sammen i ihvertfall 7 år så vi blir nok kjent regner jeg med.
 
Back
Topp