Dirring..

titti_28

Elsker forumet
Hei!!

Nå har jeg fått vite hva den dirringen som jeg sa jeg hadde er..
Rytmiske spark, eller at det dirrer...
.....Er visst at babyen hikker[:)] 

Ja ja...  da har jeg lært noe nytt i dag også[:D]

Andre som merker at babyen ofte ligger langt inni magen når den hikker? At en kjenner de rytmiske dunka liksom, men ganske svakt bare?

Syns alltid så synd på henne når hun hikker, men er visst bare sunt for babyen har jeg lest [:)]

Vet ikke om jeg har opplevd dirring jeg[&:]

Hehe, han her har hikka og...kjente godt at hodet lå nede i bekkenet da ja[:D]

Nå dirrer det[:D]

I dag var jeg på svangerskapskontroll
hos legen min og jeg nevte det du sier her Titti_28. Legen min sa det ikke var hikking...han visste ikke hva det kunne være...[&:] Han hadde ikke vært borti det før... Jeg tror han forstod hva jeg mente... Ble litt urolig jeg nå da.
Fordi jeg trodde bebisen min fikk anfall eller no....[&:]

Hehe, det kan faktisk kjennes ut som om det er en mobil som ligger å virbrerer der inne av og til, eller at babyen har et epileptisk anfall eller noe.. Vet ikke helt hva det er, men det er annerledes når hun hikker, det vibrerer liksom ikke da..

Hmmm...så rart at ikke legen min sier det da... Blir litt usikker på hva jeg skal tro. Jeg skal spørre jordmoren min om dette neste uke når jeg har time.

Men alle de over kan jo ikke ha barn med anfall, det ville jo være litt merkelig statistisk sett...

Men jeg kjenner ikke noe dirring, men masse hikking...

Nei det er klart at babyene har ikke anfall, det bare kjennes ut som at den har det av og til - jeg tror heller ikke at babyen blir til en vibrerende mobil av og til - det bare kjennes sånn ut hehe [:D][:D][:D]

Er sikkert bare hikking, og så kjennes det annerledes ut av og til pga hvordan den ligger i magen?

Jeg tenkte mer på at legene ikke er sikre... Regner ikke med at noen tror at 75% av babyene som ventes i oktober har anfall[:D]

Hehehehehe det var godt å høre! [:D][:D]

Jeg magen min dirrer også sånn noen ganger, ikke sånn som når den har hikke (da kjennes det ut som babyen har leamus et eller annet sted synes jeg [:D]).
Jeg har hørt at babyen tisser når det dirrer sånn, men vet ikke om det stemmer. Noen kan visst se det igjen når den har kommet ut av magen også, at barnet rister litt på seg når det tisser.
Men som sagt, jeg vet ikke om det stemmer, tror jeg har lest det på et eller annet forum, det var ihvertfall ikke en lege som sa det. [:)]

Back
Topp