"dirring"

*rosalita*

Glad i forumet
har noen av dere opplevd at det føles ut som om babyen dirrer skikkelig inni magen.. kansje 2 sekunder og så er det over..
har opplevd det noen veldig få ganger. vanskelig å beskrive,men det føles så rart altså..[8|]

Ja har opplevd det nån gang no i det siste.Lure på ka det kan være.

Ja det har jeg også opplevd, senest i natt!!! hva kan det være da??[8|]
Har uroa meg litt over det, pga det føles jo som at han får krampe eller anfall...?[&:]

Leste på et annet forum at bebisene tisser når det "dirrer"..spesielt med gutter var dette vanlig[:D]jeg har oxo kjent d der,ganske merkelig følelse!

He he, det dere har jeg også opplevd maaaaaaaaange ganger[:D] Kanskje ikke så rart hvis det spesielt gjelder gutter når de tisser, har jo 2 av dem inni her[:D] Artig

ORIGINAL: tinejento

Ja det har jeg også opplevd, senest i natt!!! hva kan det være da??[8|]
Har uroa meg litt over det, pga det føles jo som at han får krampe eller anfall...?[&:]

Herregud!! Jeg kjente det også i natt!! Tenkte med en gang på epilepsi! Godt å høre at det ikke er bare meg...Hva kan det være???[8|]

ORIGINAL: mai-mommy

Leste på et annet forum at bebisene tisser når det "dirrer"..spesielt med gutter var dette vanlig[:D]jeg har oxo kjent d der,ganske merkelig følelse!

Såppass ja! Morsomt! Legen har jo trodd at vi venter gutt, men det har aldri vært HELT tydelig.. Skal på Ul snart, og da vil det vel vise seg!![:D]

Åå...sånn har jeg det og, ganske ofte og, vet heller ikke hva det er...de blir vel kanskje bare sånn ekstra rastløse eller noe, hehe... jeg har jente i magen, så der røyk teorien for min del, og at det er tissing...hm..jeg skal på ul i  morgen, så skal høre med legen da jeg [:D]

Hehe Ja, har jo en liten Lucas inni der, så er jo ganske sannsynlig at det er det?[:D] hehe...

ORIGINAL: jealie24

Åå...sånn har jeg det og, ganske ofte og, vet heller ikke hva det er...de blir vel kanskje bare sånn ekstra rastløse eller noe, hehe... jeg har jente i magen, så der røyk teorien for min del, og at det er tissing...hm..jeg skal på ul i  morgen, så skal høre med legen da jeg [:D]

Hehehe

Signerer [;)]
ORIGINAL: jealie24

tusen takk for svar.. visste ikke at det kan være for at di tisser..
ble litt urolig,men siden vi er så mange i samme situasjon så må det være normalt[:)]

Er det sant??? Hehe! Så vittig! Jeg har også kjent det svært mange ganger. Har vært litt bekymret for at han har kramper eller anfall ol. Men så er det kanskje bare tissing? Hihi! [:D]

Jeg har også sånn dirrring av og til (akkurat nå hadde jeg en faktisk [:D]). tenkte kanskje spørre jordmor i morgen om hva det kunne være... har også sett for meg at ungen har en type anfall i magen med ukontrollerte rykninger [:D]

ja jeg ble å redd for at det skulle være et slags annfall eller lingnende..
tenkte og jeg skulle høre med jormor på mandag.. men ble litt mer lettet nå når det viser seg å være fler i samme båt.. tissing ja, hih, hadde jeg aldri trodd!![:D]

ORIGINAL: Lunah83

Er det sant??? Hehe! Så vittig! Jeg har også kjent det svært mange ganger. Har vært litt bekymret for at han har kramper eller anfall ol. Men så er det kanskje bare tissing? Hihi! [:D]

Hihi - avogtil setter ettåringen min seg på huk og dirrer[8D]  Stemmer nok det at det har med tissing å gjøre, ja[;)]

Back
Topp