I Oslo måtte ikke mannen min avlegge ny prøve. Den han tok privat var noen måneder gammel, så kanskje derfor.
Ja, vi var i Porsgrunn, greit å få det med. Det er sikkert litt variasjoner rundt om
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I Oslo måtte ikke mannen min avlegge ny prøve. Den han tok privat var noen måneder gammel, så kanskje derfor.
Vi ble henvist til St. Olavs i desember og fikk også dette brevet i starten av januar Vi hadde tatt alt av blodprøver så trengte ikke ta flere og politiattester hadde vi så vi sendte alt tilbake og fikk time til videokonsultasjon denne uken. Så foreløpig har det gått fort her, spent på når vi får starte oppHer hadde det kommet en del svar, takk! Så praktisk at flere er på ca samme sted i løypa som oss @Lille_Morell , vi har sikkert mange av de samme spørsmålene nå fremover!
Vi fikk brev fra st olavs i går, mannen må ta noen flere blodprøver på div kjønnssykdommer, så skal vi sende inn skjema ang zikavirus etc. Har også søkt politiattest, min kom etter noen timer, men mannen hadde ikke opprettet e-postkasse, så han får vel sin i posten om ei ukes tid eller noe sånt. Håper den kommer snart så vi slipper å vente så lenge.
Fikk beskjed om å sende i retur så raskt som mulig for å få satt opp time. Ingenting vises i helsenorge ennå hos meg, men det kommer forhåpentligvis etter vi har sendt inn disse skjemaene.
Tusen takk for alle fine svar her! Det kommer sikkert fler etterhvert også
Vi ble henvist til St. Olavs i desember og fikk også dette brevet i starten av januar Vi hadde tatt alt av blodprøver så trengte ikke ta flere og politiattester hadde vi så vi sendte alt tilbake og fikk time til videokonsultasjon denne uken. Så foreløpig har det gått fort her, spent på når vi får starte opp
Men tror ikke St Olavs dukker opp på helsenorge, er vel ikke klart for den regionen enda. Bare så du vet det. De sender alt på melding/mail/post.
Ja, skal oppdatere Usikker egentlig, kan være begge deler kanskje. Vi var hos de for 6 år siden også og hadde 3 forsøk da så vi har jo vært der før så det kan jo være noe med det og at de er fornøyde med utredningen også så de ikke trenger merAha, takk for info!
Så bra at det gikk så fort med videokonsultasjon allerede! Gjerne oppdater meg når du vet mer om veien og tidsperspektiv videre Vet du om de kjører videokonsultasjon som standard nå for tiden og ikke vil ha folk inn fysisk, eller spørs det hvor man bor? Får straks boosterdosen, så det hadde vært kjekt med en bytur
Ja, skal oppdatere Usikker egentlig, kan være begge deler kanskje. Vi var hos de for 6 år siden også og hadde 3 forsøk da så vi har jo vært der før så det kan jo være noe med det og at de er fornøyde med utredningen også så de ikke trenger mer
Bor dere langt unna Trondheim?
Så bra, da hører dere sikkert kjapt fra de igjen Ja, kjenner på mange følelser når man snart skal i gangAha, skjønner! Ja vi får bare se hva de sier. Politiattesten til samboeren kom nå, så da får vi returnert papirene i morgen Spennende og skummelt!
Bor et par timer sør for Trondheim nå, men bodde der i flere år tidligere og må innrømme jeg savner byen! Var der ofte på besøk før, men desverre litt for sjeldent det siste året (skylder på covid)..