Dior baby solbriller

slettet

Forumet er livet
Hihi....venninna mi jobber på interoptikk (er i mammapermisjon nå da men) og hun har bestilt rosa dior solbriller til Tilia i dag[:D] Oliver (sønnen hennes og fadderbarnet mitt på 3 mnd) har like i blå[:)] De skal bli så fiiiine sammen til sommeren når vi skal på trille tur[:)][:)][:)] 

ååååååååå så stiliig[:D][:D]sånne vil jeg og ha[:D][:D]

ååå.. kødder du.. jeg er helt solbrille dilla.. kjøpte meg 3 par solbriller i sommer.. Kjøpte Dior brille som det ikke finnest så mange av.. de skal vist stige i verdi med årene.. hadde vært så artig å kjøpt et par briller til babyn å.. for man tak i sånt på alle brillebutikker lr??

jeg har sett at de har inn på finn.no det er fra forhandler

ORIGINAL: blemis

ååå.. kødder du.. jeg er helt solbrille dilla.. kjøpte meg 3 par solbriller i sommer.. Kjøpte Dior brille som det ikke finnest så mange av.. de skal vist stige i verdi med årene.. hadde vært så artig å kjøpt et par briller til babyn å.. for man tak i sånt på alle brillebutikker lr??

Nei det er sant[:D] Skikkelig kule! Jeg ELSKER solbriller selv jeg, og det hjelper ikke på å ha ei venninne som er daglig leder på interoptikk[:)] Hehe....Åhh...hva slags dior er det? Jeg kjøpte meg noen d&g briller i gull nå jeg, dritkule synes jeg!
Jeg vet ikke om man får kjøpt de baby brillene i butikken jeg, men kan spørre henne[:)]

Her er de jeg kjøpte meg[:D]

åå.. kult.. d skal jeg sjekke ut.. [:)][:)] takk

Nå husker jeg ikke helt jeg, men mener det er disse hun skal få[:)] Og Oliver har lyse blå[:)]

åå.. de er jo kjempe råe.. blir helt gal jeg no.. thihi.. [:D][:)]

ORIGINAL: Line Lavendel

ORIGINAL: blemis

Nei det er sant[:D] Skikkelig kule! Jeg ELSKER solbriller selv jeg, og det hjelper ikke på å ha ei venninne som er daglig leder på interoptikk[:)] Hehe....Åhh...hva slags dior er det? Jeg kjøpte meg noen d&g briller i gull nå jeg, dritkule synes jeg!
Jeg vet ikke om man får kjøpt de baby brillene i butikken jeg, men kan spørre henne[:)]

brillene heter dior western SUY94 110, kjøpte dem nå i bubai, å et par roberto cavall og et par versace.. nesten skammelig hvor mye penger vi har brukt på dem.. men slik er d bare når førstfor noe diller.. [:D][:D]

Her er de jeg kjøpte meg[:D]

ORIGINAL: unemoren

ååååååååå så stiliig[:D][:D]sånne vil jeg og ha[:D][:D]

Jeg vil ha!!!!!!!!!!!!

Åh, det er så masse kule solbriller[:)] Og briller for den saks skyld, har roberto cavalli briller til 8000,- bare for innfatningen jeg[&:] Kjære vene! Men sinnsykt kule er de gitt[:D]

Her er det forresten masse billige og kule solbriller - og det er ekte vare[:)]

http://www.otticanet.it/

de baby dior brillene har jeg sett inn på finn.no det er forhandler[:D][:D]

Back
Topp