Dollface Forumet er livet VIP 10 Feb 2009 #1 "Har du lyst å kjøpe noen doruller?" "Neitakk..." "Eller godter?" "Eh.. nei.." "Noen ark da?" "Ehh.. nei.. jeg tror ikke det.." [:-] To guttunger på døra [:D]
"Har du lyst å kjøpe noen doruller?" "Neitakk..." "Eller godter?" "Eh.. nei.." "Noen ark da?" "Ehh.. nei.. jeg tror ikke det.." [:-] To guttunger på døra [:D]
Dollface Forumet er livet VIP 10 Feb 2009 #2 jeg kunne jo sendt dem ned i butikken... at jeg ikke tenkte på det [8D]
T Tvilling74 Forumet er livet VIP 10 Feb 2009 #3 Så du spurte ikke om de hadde litt ostepopp til salgs da???[8D][:D]
*p!nk smile* Forumet er livet 10 Feb 2009 #4 Haha,her en dag kom det 2 gutter som ville jeg skulle kjøpe en plast diamant for 200kr..den va EKTE ikke falsk fikk jeg streng beskjed om..hehe[:D]
Haha,her en dag kom det 2 gutter som ville jeg skulle kjøpe en plast diamant for 200kr..den va EKTE ikke falsk fikk jeg streng beskjed om..hehe[:D]
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 10 Feb 2009 #5 Oi, støtter du ikke en god sak[:-] tenk alle de planene de har for de pengene da[:D]
Dollface Forumet er livet VIP 10 Feb 2009 #6 ORIGINAL: Rebecca85 Oi, støtter du ikke en god sak[:-] tenk alle de planene de har for de pengene da[:D] de kunne ikke vise frem gyldig legitimasjon eller plombert bøtte [8D]
ORIGINAL: Rebecca85 Oi, støtter du ikke en god sak[:-] tenk alle de planene de har for de pengene da[:D] de kunne ikke vise frem gyldig legitimasjon eller plombert bøtte [8D]