Hva er det..? Er det en av de ''gode gamle'' barnesangene, eller noen av de nyere..?
(Ja.. Jeg er i julemodus allerede.... )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så mamma kysse nissen er julekakebakesangen minDen fineste jeg synes er "Jeg så mamma kysse nissen" og O'helga natt![]()
En sang som gir gode minnerJeg så mamma kysse nissen er julekakebakesangen minHihi...
Hehe, vanskelig å bare velge en, helt enigMå jeg velge en?
O'helga natt
Mary did you know?
That's Christmas to me
En stjerne skinner i natt.
Love it!Hva er det..? Er det en av de ''gode gamle'' barnesangene, eller noen av de nyere..?
Åååh, så herlige minner å ha!!! <3 <3 <3Love it!
Jeg har en gammel cd av Celine Dion jeg alltid tar frem mens jeg pakker inn julegaver helst alene på kvelden. Den hørte jeg og bestemor på mens jeg hjalp henne lage snurrer til gavene hennes.
O helga natt er nydelig, synes den er fin uansett hvem som synger egenltig..O helga natt, men det må være Jussi Björling som synger. Og Bjarne Brøndbo sin versjon av Deilig et jorden.
O helga natt er nydelig, synes den er fin uansett hvem som synger egenltig..
.. Brøndbo har jeg lite sansen for, men den versjonen har jeg faktisk ikke hørt.. Kanksje den er flott!! =)
Høres fantastisk ut!!! <3Den er veldig ulik Brøndbos stil ellers
Bestemor hadde en LP med Jussi Björling, så aller vakrest er sangen på platespiller med en kjempegammel LPdet er barndomsminner på høyt nivå
![]()
Signerer denneDen fineste jeg synes er "Jeg så mamma kysse nissen" og O'helga natt![]()
Hihi, herlig!!Er faktisk veldig glad i linus i svingen sin![]()