Dine tips...

Leno

Gift med forumet
Hva gjorde du får å hjelpe kroppen å bli gravid? (om du gjorde noe annet enn å slutte med prevansjon og hadde sex) [:)]
Mat/drikke, vitaminer, hjelpemidler??

Begynner å bli litt veldig utolmodig og betenkt her, så alle tips mottas med takk. [:)]

Jeg har prøvd det meste. Har blitt gravid en gang, og da gjorde vi som følger:

-Pausemåned fra Pergo
-Babyklister
-ProgestaCare
-Temping
-Mye kos i dagene før EL, og samme dag
-Stresset mye (med helt andre ting en babylaging) fra EL til IKM

Slanka meg 15 kg.. Men jeg hadde en del å ta av fra før.. [;)]

dytt [:)]

flere som har tips å komme med? 

Eg kutta ned på treninga litt når vi begynnte og prøve....
Trente 1-2t 5-6 ganga i uka.... av og til meir.....

Jeg gjorde alt, pergo, provera, slanket meg, drakk enorme mengder grønn te hver kveld, men jeg ble sannsynligvis gravid etter å ha vært på barselbesøk! Jeg tror ikke det var tilfeldig, jeg tror det var siste bit som fikk kroppen min i gang[:D]

ORIGINAL: IsThaBeth

Jeg gjorde alt, pergo, provera, slanket meg, drakk enorme mengder grønn te hver kveld, men jeg ble sannsynligvis gravid etter å ha vært på barselbesøk! Jeg tror ikke det var tilfeldig, jeg tror det var siste bit som fikk kroppen min i gang[:D]

eggene dine trengte å få det inn med te-skje ,og ut kom skjønneste A. :)

ORIGINAL: Hilly77

ORIGINAL: IsThaBeth

eggene dine trengte å få det inn med te-skje ,og ut kom skjønneste A. :)

Jeg har hørt at folk som sliter med å bli gravide, har god effekt av lavkarbo. Dette funka bl.a på ei veninne av meg.

Slimløsende hostesaft [:D]

Søss prøvde akupunktur og det funka [:)]

[:)]

drakk grønn te,spiste mye vit,men måtte prøverør til her, og da prøvde vi også akupuntur, og moxa rolls ( en sigar med urter jeg fikk av akupuntøren) som vi brukte på ryggen for å varme opp livmoren og gjøre det varmt for spiren.

så kanskje akupuntur eller noe

akkupunktur var løsningen heR![:)]

Her hadde vi bare sex.

Jeg sluttet å jobbe skift, tok vitaminer, gikk til refleksolog og spiste sunt- dog ikke helsefreak. Prøvde å leve så avslappet og normalt som mulig. Tok 3 doble pergokurer og har mistet ("heldigvis" VELDIG tidlig 3 ganger[:(]), men måtte til slutt ty til prøverør som klaffet på 1. forsøk. Sebastian er vår nydelige prøverørsgutt og nydelige storesøster som er 5 1/2 år eldre er "naturlig" unnfanget. Hun ble vi gravid med 3 mndr etter jeg droppet pillen. Da festet vi hele sommeren, spiste bare junk og drit, slappet av og levde livets gode dager.....

Ikke stress. Pul masse. [8D]

Back
Topp