Dine søvnvaner..

Lille Mille

Gift med forumet
Hvordan er dine netter? Hva er normalt igrunn? [8|]

Jeg sliter så med søvnen [:(] Våkner flere ganger hver natt, ser på klokka, sliter med å sovne og finne en god liggestilling, så våkner jeg igjen [:(]

Jeg er våken hver gang jeg snur meg, egentlig. Sover veldig lett.
Føler meg lite opplagt når jeg våkner også.

Samme som meg det.. er det normalt føler du???

Jeg har det veldig vanskelig med å få sove for dagen.. Jeg ligger på ryggen,magen eller på siden, men ingenting hjelper. Bytter ligge siden, nye puter alt, men sovner ikke.
Jeg sliter med å få vondt nederst i magen når jeg snur meg..

Prøver å ligge inntil min man meg klarer ikke å sove, bare når han holder rundt meg og en hånd på magen... (rart) da klarer jeg å sove, men så flytter han seg og da er jeg våken igjen, han har veldig varme hender så kanskje jeg skal skaffe meg en varmeflaske å legge på magen...

æsj sliter veldig for tiden jeg og................. ligger våken å snur meg leeeeeeeeeeenge, over en time ofte..... sovner til, og så våkner jeg igjen når jeg snur meg/sambo snur seg/mia hoster eller lager en lyd på naborommet. er så sliten etter natta at jeg har store vansker med å komme meg opp å på jobb om dagene.[&o]

når jeg først sovner så bruker jeg å sove nattan gjennom og det gjør heldivis resten av huset også.

selv om jeg strax er høygravid så sover jeg uten og måtte opp, eneste er jo at jeg våkner når jeg snur meg pgr bekkensmerter, men sovner fort igjen.

Jeg har hatt problemer med søvnen siden jeg var liten. Tror jeg har arva det etter pappa. Da jeg var liten var jeg og pappa oppe mang en natt sammen fordi vi ikke fikk sove. Jeg sover utrolig lett og våkner av en liten lyd.. Ofte sovner jeg ikke før jeg er så trøtt at jeg bare tipper og da er jo klokka ofte 05-06 på morgenen.. Hender jeg tar noe sovemedisin, men kan jo ikke ta det når jeg ammer og kan bare ta det av og til for det er så lett å bli avhengig...

...

Jeg sovner og sover som en stein gjennom hele natta....

Ut fra sånn jeg selv er, så sovner jeg fra jeg legger meg og til jeg skal stå opp..
Men, så har jeg unger som våkner titt og ofte, så det blir ikke akkurat noe sammenhengende søvn på meg nå.

*Drømmer om gode netter*

Jeg sover som en stein fra jeg legger meg til jeg står opp

Back
Topp