Dine foreldre

min far og stemor har mange venner! de er ofte ute på ting hver for seg eller sammen :)
de er da 50 og 44 år.
mine besteforeldre på ca 70 har få venner, blir mest at de er med familie og har masse bekjente de snakker med når de er ute

Foreldrene mine har mange venner, hvertfall mamma, hun er ute nesten hver eneste helg :P

Ja de har venner. Treffer venner flere ganger i uka.

Her tilbringes mye tid med venner. Mams er med i 2 syklubber bl.a. og reiser på ferieturer med venninner bl.a

Her har alle i familien ekstremt mye venner utenfor familie.. :) Stadig venner på besøk, eller de er på tur eller de er på besøk hos andre..

Mine foreldre har venner. Venner hver for seg og felles familievenner. Pappa treffer oftere vennene sine enn mamma. Eller de kommer oftere på besøk. Mamma er veldig god venn med søsteren sin så de skravler på tlf hver dag! Ellers drar de og treffee venner eller underholder 1-2 ganger i måneden. Det er litt mye for min smak. Jeg treffer venner sjeldent, men chatter jo på nettet med de. Har nok med ungene og mannen :p

Pappa har vel ikke noen kompiser her vi bor, men han har en barndomskamerat i Bergen og en i Kristiansand (Vi bor østafjells) De sees noen helger i året :) Pappa sin bestekompis ble drept i 1999 :(

Mamma har mange venninner, og er veldig sosial.

De har mange venner ja. Alltid besøk i helgene med vin og konjakk. Akkurat som jeg husker når jeg var lita, men da hadde de heller en liten fest i stua. ;)

Ganske mange ja. Pappa øver i band en gang i uken. Han er også i en tippeklubb og trener på senteret med kompiser hver uke :p

Mamma er mer inne, men de har flere felles venner som møtes innimellom til middag, byturer, hytteturer, andre reiser, og konserter :p

Både mamma og pappa har venner. Etter dei skilte seg vart det ein del vennepar som kun ein av dei har kontakt med, det syns nok begge er trist, men det blir gjerne slik ved brudd...

Sent from my iPhone using BV Forum

Pappa har vel ikke noen kompiser her vi bor, men han har en barndomskamerat i Bergen og en i Kristiansand (Vi bor østafjells) De sees noen helger i året :) Pappa sin bestekompis ble drept i 1999 :(

Mamma har mange venninner, og er veldig sosial.
Så trist! Stakkars pappaen din:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Foreldrene mine er skilt. Mamma har venner, men det er bare folk hu prater med om hu møter på dem, finner ikke på ting med dem. Pappa har mange kompiser og er mye med dem :) Nå har moren min samboer og faren min er alene.

Mine foreldre har mange venner, mange flere enn oss. De er mer sosiale og er sammen med venner ofte. Stadig vekk at de er opptatt med venner i helgene om vi spør de om barnevakt feks

Mine foreldre er skilt. Pappa og samboer har noen de omgås som par og pappa har noen han finner på div ting med. Noen veldig nære kamerater tror jeg nok det er få av.
Mamma har veldig mange venninner, også mange fra barndommen. Hun er veldig sosial og blir bedt med på en masse. Nå som vi barna har flyttet hjemmefra, er det så godt å se at hun ferierer og farter rundt med venninnene sine. Ellers er hun veldig opptatt med barn og barnebarn :)

De har mange venner, de møtes ved gjenvne mellomrom, mest i sommerhalvåret:) pappa møter og kameratene sine når han er i båten om kveldene samme hobby hjelper på:) mamma går i klubb med noen gamle venninner:)

Mamma har venninner, men klager på at de ikke alltid har tid til henne. Mamma er singel, mens de fleste av venninnene hennes er gift.
Pappa er også singel, og han har sagt at han mistet mange venner da han ble skilt, fordi de fleste av vennene var par. Synes det er trist, virker som de er litt ensomme noen ganger.

De er heldige å har en stor vennekrets. Er opptatte nesten hver helg for er en eller annen sammenkomst. Håper jeg å har det når jeg blir "gammel"

Back
Topp