Dine foreldre

Foreldrene mine er veldig sosiale av seg og har stor vennegjeng!

Min mor er vel litt vel ekstrem! Drar flere turer i året med venninner, drar ofte på lunch, vin kveld osv.

Så sjelden di har tid til og sitte barnevakt, for er somregel opptatt! ;)

pappa og kona har vel noen få vennepar, men få i nærheten og gjør vel sjelden noe annet enn å sitte hjemme sammen. Mamma har mange venner og er veldig opptatt mesteparten av tiden både med kor, foreninger, på teater med venninner, på konsert med venninner, ute og spiser, shopper og på tur. hun klager over at vi sjelden kommer på besøk, men det passer jo aldri:p hun har mange flere venner og er mye mer på farten enn meg :-)

Mine foreldre har mange omgangsvenner:) Men når bor alle vi "barna" langt hjemmrfra. Så vi får jo ikke vært så ofte hjemme med barnebarn etc. Så de har kanskje bedre tid enn besteforeldre som bor på samme sted som barn/barnebarn. Men ser for meg at de hadde prioritert venner og aktiviteter bare dem uansett egentlig...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mamma har mange venninner. :) De går på kino, går tur med hundene etc. sammen. Pappa derimot holder seg kun til familien.

Mine foreldre har både venne par de drar hjem til, og som kommer på besøk til dem.
I tillegg har mamma noen venninner hun ser i ny og ne.
Pappa har, og møter, venner via kampsport kubben han er med i.

Når jeg var barn var de mindre med venner, mamma jobbet mye en periode, og jeg tror det var lite tid og overskudd igjen for venner.

Ja de er flinke til å sosialisere seg, både med fellese venner og hver for seg :)

Har dine foreldre venner? Synes det er så mange godt voksne som ikke har venner. Altså hverken venninner/kamerater eller vennepar de henger med. De er sammen med familie. Ser jo at mange prioriterer familie når de får barn, at de sjelden er sammen med andre voksne (med eller uten barn), så da blir det kanskje sånn....?

Mamma er 60 år og alle venninnene har store/voksne barn. Men hun opplever det er vanskelig å få tid med de for de skal alltid være sammen med mannen sin, om ikke barn og barnebarn også. En ting er at man bruker tid på barnebarn, men det passer aldri å ta lunsj ute eller gå på kino...fordi de vet ikke om de har noen planer med mannen...

De har vennepar som de treffer, men da helst ved spesielle anledninger. Naboparet er de en del sammen med, men det går i bølgedaler.

Pappa er så godt som aldri sammen med kamerater. Når han ikke jobber foretrekker han å være sammen med oss i familien eller å slappe av hjemme. Hørselen hans har blitt drastisk dårligere de siste par årene, så jeg mistenker at det hemmer ham mer sosialt enn han vil innrømme. Mamma er egentlig kjempesosial, men opplever det samme som moren din.

Mine har venner. Og er ofte med de på turer/ ut å spise / festlige lag. Blitt flinkere siste årene. Tar seg også av oss barna og barnebarna :)

De har mangen venna ja, reiser på tur i lag omtrent hver helg :p de e aldri hjemme :p som oftest e de i lag med vennepar. Men hender også at mamma drar med veninner og pappa med kompisser. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, mamma er så spesiell. Liker ikke mennesker. Hadde mye venner før. Tror hun har vært psykisk syk uten å innrømme det.

mine foreldre har venner, men de fleste vennene er også i slekt med dem på en eller annen måte. Pappa er mye sammen med brødrene sine og mamma er mye med søskene sine og kusiner og sånn. Mamma har også en veldig god venninne som ikke er familie, men hun har giftet seg med fetteren til mamma, så hun er jo "familie" nå :P

Jeg har også mange gode venner i familien :) De er jo der, man blir jo på en måte ikke "kvitt" dem :P haha.

Ja de har venner . Mamma har klubb med sine venner, og pappa er ofte på besøk hos sine, eller har besøk av de, så reiser han på utenlandstur fast hvert eneste år med de :)

Back
Topp