Dine foreldre

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har dine foreldre venner? Synes det er så mange godt voksne som ikke har venner. Altså hverken venninner/kamerater eller vennepar de henger med. De er sammen med familie. Ser jo at mange prioriterer familie når de får barn, at de sjelden er sammen med andre voksne (med eller uten barn), så da blir det kanskje sånn....?

Mamma er 60 år og alle venninnene har store/voksne barn. Men hun opplever det er vanskelig å få tid med de for de skal alltid være sammen med mannen sin, om ikke barn og barnebarn også. En ting er at man bruker tid på barnebarn, men det passer aldri å ta lunsj ute eller gå på kino...fordi de vet ikke om de har noen planer med mannen...

Mine foreldre har venner ja. Klart de har ikke mange. Mamma har alltid hatt forskjellige foreninger hun har gått i med sine venninner. Og så har de truffet et par på ferie som de reiser mye med.

Pappa hadde mange kompiser som ofte kom på besøk. Var ikkje så mykje ut å fant på ting ilag siste årene. Men tidligere var det mye fisketur, jakttur osv. Hans nærmeste kompis hadde han fra han var 10 og fram til han døde i fjor som 68-åring.

Mamma har 1 nær venninne, ellers er det mest konene til pappas venner.

Mine har venner :) de er ofte på besøk til hverandre med og uten partner.

Mine foreldre har veldig mange venner. Stort sett vennepar de treffer sammen, men også noen venninner og kamerater de innimellom treffer alene.

På den andre siden har vi veldig liten familie. Jeg har ingen besteforeldre som lever og kun fire tante og onkel familier som vi ikke treffer sånn alt for ofte. Ene familien bor også veldig langt unna.

Nå er foreldrene mine skilt. Men mamma har noen gode venninner hun finner på ting med rett som det er. Pappa har ikke så mange kamerater utenom de han snakker med på jobben tror jeg!

Mamma har venninner, men er ikke så ofte hun tar seg tid til å besøke de.. Tror det har litt med at hun jobber mye ettermiddag, da er det godt å være hjemme med mann og barn når hun har fri på ettermiddag/helg.

Mine er også skilt, men mamma har noen venninner hun finner på ulike ting med. Mens pappa tror jeg nok ikke har noen særlig som han treffer slik sett, men han er flink til å sosialisere seg og være med på div ting, som treningsgrupper

De har en del venner ja. Er vel mest sammen med to nabopar da. De har vært naboer siden før jeg ble født, og de har fått både barn og barnebarn omtrent på samme tid så de har hele tiden vært på samme sted. Nå er det sånn at de neste to generasjonene også er gode venner :-)

Begge mine foreldre har venner og par de omgås. Trolig fler enn oss :p

De har veldig mange venner, mye mer enn meg :p både venninner/kompiser som de treffer hver for seg, og vennepar som de treffer og ofte reiser på ferie med :)

Ja, mamma har mange venninner (tidligere kolleger) som hun treffer jevnlig i ulike sammenhenger. Pappa og hans kone har også mange venner og deltar blant annet i kor. De er dermed sosiale på ulike fronter, begge to/alle tre :).

Mamma hadde en venninnegjeng som møttes til "symøte" en gang i mnd :)
Hun hadde også mye kontakt med en venninne fra de var små, men hun bodde et stykke unna så de traff hverandre ikke så veldig ofte.
Pappa har jeg ikke helt oversikt over... :p

Mamma har noen som hun treffer innimellom :-)
Pappa har maaaaange venner. Mange fra han gikk på barneskolen.
Tror egentlig han kjenner hele Oslo hehe..

Mamma har veldig mange venninner som hun ofte er sammen med :) pappa hadde også mange gode kompiser. Svigers er derimot ikke noe særlig sosiale med venner, syns ikke det virker som de har noe særlig til vennekrets.

Mamma har ingen venninner som jeg vet om, men de har en vennefamilie som de er på ferie med innimellom, det er familien til min stefars ungdomskompis.
Pappa har en stor kompisgjeng som han er ofte sammen med, alt fra hytteturer, utenlandsferier eller bare en pils på puben. Min stemor er mest med familien, barn og barnebarn.

De har en del, men de har begge flyttet til hver sin kant av landet, og vennene er igjen midt på. Så de treffes ikke så ofte.
De har jo fått nye venner og bekjente der de bor, hvor ofte de møtes vet jeg ikke.
Jeg er igjen på midten, jeg og, så jeg har ikke så veldig mye omgang med dem. Alt går på facebook nå for tiden. Gjerne også vennskap.

Mine foreldre har venner ja, men ikke sånn kjempe mange. De vennene de har er stortsett mennesker de har kjent i mange år, men det er også kommet noen nye med årene ;)
Vil ikke påstå at de treffest så ofte da, men de har jevnlig kontakt og treffes i ny og ne.

Mamma har venner, men er sjelden hun finner på ting sammen med dem. Har alltid hatt litt vondt av henne fordi hun sitter mye alene, bortsett fra når hun er med familien. Men nå har hun fått seg kjæreste, så da hjelper det jo litt :)

Back
Topp