Dine erfaringer med størrelser?

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Her begynner mye i 68 å bli lite, så har kjøpt litt i 74. Men føler mye av det er kjempestort igjen. Hvilke butikker føler dere har små/store størrelser? Fikk inntrykk av at feks newbie er stor i størrelsen, men mulig det er subjektiv mening :)

Har sluttet å kjøpe klær på hm fordi de er så små/krymper mye i vask. Ellers syns jeg de fleste er ganske like.

Syns de elastiske bodyene på nameit blir for trange, og enda trangere etter vask....

Jeg synes Lindex har "best tøy", mest elastisk og holder seg mykt og godt. Synes det er passe i str, olabuksene synes jeg er små (men bruker ikke det på baby uansett :p !), bodyene synes jeg er fine å bruke. Synes Kappahl sitt tøy ofte er stivt og lite elastisk.

hm liker vi ikke merkelig passform og lite .. men stortsett funker de andre kjedene i str veldig fint for oss :) har en del fra kapphal og lindex og vi er veldig glad i name it klærne :D

Jeg liker både kappahl og lindex. Klær fra hm krymper for mye, og har også opplevd at nameit-klærne krymper. Er superfornøyd med de få Hust&Claire-plaggene vi har. Det er dyrt tøy, men holdbart og pent!

Synes Lindex/Name it/Hust &Claire/Joha er perfekt til min lange og smale gutt.Cubus/Kappahl blir veldig bredt,men kjøper litt fra Newbie likevel fordi det er så mye fint:D

Hadde ikke tenkt over at h&m krymper før jeg sammenligne to pysjer kjøpt som 2pk. Den ene har vært mye brukt og den andre lite brukt. Den som ikke har vært brukt er litt stor og den som har vært mye brukt er oppå knærne!

Back
Topp