Mammatilto-venterto <3
Blir kjent med forumet
Sove mye, spise lite og ofte, kan bruke postafen ved behov... Eneste som har hjulpet her siste ukene... Unngå matlaging og andre ting som trigger..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nok søvn ja, det har mye å si for meg og. Står opp 04.30 pga av jobb, så den biten var vanskelig i starten.Sove mye, spise lite og ofte, kan bruke postafen ved behov... Eneste som har hjulpet her siste ukene... Unngå matlaging og andre ting som trigger..
Funka det?Å takk da skal jeg teste ut det
Testet ut Frenchs fries og det hjalp enn delJeg har ikke vært så sykt kvalm nå, blir bare uggen, men for meg hjelper det med salte ting. Tanken på salt kjeks gjør meg kvalm da, så min reddning har vært popcorn (sånn ferdig poppa), french fries (potetgull i blå liten pose) og saltstenger. Ellers pleier jeg å drikke farris/bris når jeg er kvalm, det er friskt og letter litt på trykket.
Jeg har hatt en sånn lukte greie som jeg kjøpte i utlandet for evig mange år siden, tror kanskje de har noe lignende på helsekost eller apotek. Det er en liten leppepåmade forma greie som har en luktolje i seg som lukter friskt eucaluptus, den pleier å hjelpe ganske mye når jeg blir kvalm, du kan eventuelt høre på apoteket om de har noe lignende
Ja det har hjulpet masse , tusen takk for tipsetFunka det?
Ja hjelper meg også når de verste bølgene kommer Helt roVært skikkelig uggen en stund nå. Kvalmen kommer helt ute av det blå har ikke kastet opp enda da men tror ikke det er lenge før. Eneste som hjelper her er å ligge helt i ro
skolebrød er jo såååå digg daDet er nok veldig individuelt hva som fungerer og ikke. Jeg har prøvd det meste av tips jeg har lest her og andre steder på nett, men fant ut at det enste som fungerte for meg var skoleboller av alle ting Spis det du har lyst på - når du har lyst på det, og husk å drikk masse!
Skal til legen om en uke så skal ta det opp da For det er som du sier helt forferdelig , man blir så slitenJeg vil anbefale å ikke vente alt for lenge før du snakker med legen, hvis du plages veldig. Jeg hadde det helt forferdelig frem til rundt 11 uker da jeg endelig turte å spørre legen om å prøve medisiner. Fortsatte å være kvalm, men fikk noen "pauser" i løpet av døgnet som hjalp veldig på livskvaliteten. Etterhvert forsvant kvalmen gradvis frem mot uke 18-20 da den endelig slapp taket. Jeg prøvde alt av råd og tips, men for meg var det kun medisin som hjalp, så skulle ønske jeg ba om hjelp tidligere.
Lykke til og hold ut, det går over til slutt