Og mygg? Tips tas imot med stor takk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har vi prøvd, og syns det hjalp litt faktisk!Leste nettopp at lime og nellikspiker gjør susen. Ikke testet selv men. Del lime i to og sett nellikspiker i fruktkjøttet.
Det har vi prøvd, og syns det hjalp litt faktisk!
Denne leste jeg i dag ogsåVar en artikkel et sted der de smurte en kulegrill inn med olje, la tennbriketter i den så den var varm i mange timer, og lot knotten grille seg på den. Det funket visst veldig bra
Hvor får man kjøpt nellikspiker? Helst på nett siden jeg bor langt i gokk![]()
Dere har vel matbutikk? Selges der i alle fallHvor får man kjøpt nellikspiker? Helst på nett siden jeg bor langt i gokk![]()
Det burde vi virkelig prøvd hos farmoren min. Jeg klør bare av tanken på all den knotten hos demVar en artikkel et sted der de smurte en kulegrill inn med olje, la tennbriketter i den så den var varm i mange timer, og lot knotten grille seg på den. Det funket visst veldig bra
Det fungerer faktisk!Leste nettopp at lime og nellikspiker gjør susen. Ikke testet selv men. Del lime i to og sett nellikspiker i fruktkjøttet.
Det fungerer faktisk!
Mamma hadde fest på gården, da satt hun en skål med 2 halve lime på hvert bor (med nellikspiker i), og det fungerte gullMan bare henger opp et par stykker da?