Dine beste kjøp

Juli2018

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hva er deres topp fem kjøp til babyen?
(hvis du hadde tingene fra tidligere barn skriv det likevel gjerne opp)

Her er våre:
1. Bedside crib
2. Babynest
3. Baby Brezza
4. Bæresjal
5. Vugge til å ha i stua

Hva kunne du latt være å kjøpe?

Her har newborn seat fra Stokke og Vippestol fra Babybjørn vært bomkjøp da han nekter å sitte i det. Satser på at han vil bruke de mer etterhvert :)
 
1 sjal (så mye lettere med 2 når man har sjal!)
2 babynest (hjemmesydd )
3 lekegrind (bruktkjøp vi sparte på fra storesøster)
4 ny vaskemaskin :hilarious:
5 newborn stolen ( er han mett og blid sitter han gjerne i den og snakker i vei når vi spiser :) )

Bedside criben er litt bomkjøp her :hilarious: grei å ha som sperre, men ellers ligger han i senga vår :p
 
Her har alt vært bommkjøp, godtar kun armene mine. Men sattser på at tingene blir tatt i bruk etteehvert :)
 
Topp 5 (4) må være babybjørn vippestol, elektrisk vugge, base til bilstolen og tinkafu ekstra solskjerm til vogna.

Jeg kunne ikke klart meg uten babybjørn vippestolen, det er den babyen foretrekker, så der sitter han når jeg lager middag eller dusjer osv.

Bomkjøp:
Bedside crib, newborn Seat, og bæresjal. Han liker ingen av de nevnte. Nå kjøpe en bæresele og se om det blir bedre.
 
Bedside crib

Ny (brukt) babyjogger vogn! Så mye mer fornøyd med den enn den jeg hadde sist! En drøm å trille og kan feste bilstolen på den :D Savnet det sist!

Lekegrind, foreløpig brukt som dagseng/oppbevaringsplass :p Hadde vugge sist og synes denne er mye mer praktisk!

Bilstolpose ( vårpose)

Base til bilstol (en i hver bil :p) Kjøpte sist og var fantastisk! Så mye lettere enn å feste med seler!

Bomkjøp: ikke noe spesielt jeg kommer på, men liker foreløpig ikke new born setet jeg har fra sist... Håper det kommer seg!
 
Top 5
Baby bjørn vippestol
Emmaljunga edge duo
Moby wrap bæresjal
Uro med musikk og fjernkontroll over senga
Boks fra tupperware til våtservietter

Bunn fem
Bæresjal fra babylonia.
Babynest
Vugge til stua(liker kun vogna på dagtid)
Ammepute(mistet melka)
Masse fine teddydresser ( bruker kun de i ull fra joha og lillelam
 
Topp 5 de to første månedene:
Bugaboo donkey søskenvogn
Bæresele ergobaby
Easygrow vognpose
Lekegrind
Babygym fischer price
 
Top 5
Baby bjørn vippestol
Emmaljunga edge duo
Moby wrap bæresjal
Uro med musikk og fjernkontroll over senga
Boks fra tupperware til våtservietter

Bunn fem
Bæresjal fra
 
1.closecaboo (Så får jeg kommer meg opp av sofaen når lille bare vil henge på meg :) )
2.tøybleier (tross en del våte avføringsbleier, null bæsjeeksplosjon og aldri hatt sår rumpe)
3. Babynest (hjemme sydd, Edward bodde nesten i det de første fire ukene)
4. Baby björn vippestol (fra fire uker har han elsket vippestolen så han kan sitte og se)
5. Comotomo flaske (ammer, men gir ett måltid Nan om dagen for å få skylt ut bilirubinet, god flaske med stor åpning så lett å vaske, og puppevennlig tut så god for lille å drikke av uten at han vil gi opp puppen :) )
 
Topp 4:
1. Bæresele
2. Babynest
3. Babygym med leke som har lys og lyd
4. Isofixbase til bilstolen.

Bedsidecrib har vært unødvendig her fordi han ligger i sengen med oss. Nå skal vi gå til innkjøp av en sengehest, og flytte bedsiddecriben ned i stuen og bruke den til soving på dagtid.
 
1. Adapter til bilstolen
2. Cocoonababy madrass <3
3. Bedside crib
4. Bbhugme! Brukt både før og etter fødsel, brukes også som en nest.
5. Neonate babycam
 
Topp 5 hos oss må bli
1. Vogn (britax go big og bugaboo bee)
2. Bæresele/sjal
3. Bbhugme ammepute (den lille)
4. Bilstolpose
5. Regntrekk til bilstol
 
1. Bæresjal /sele avhengig av dette for å håndtere storebror på to år
2. Bilstol med base, så deilig å gjøre klart inne og enkelt klipse sete på plass
3.vogn, håper lille liker den bedre etterhvert men fint til å frakte varer også :p
4.vogge hun sover heldigvis enkelte dager godt her
5.,babycall så jeg kan gå i fra sovende baby
 
1. Bæresele
2. Vippestol
3. Isofixbase
4. Cozyfix ammepute

Resten er litt så som så [emoji85]
 
1. Graco sin vippestol, Swing and Bounce (baby med magevondt)
2. Babynest
3. Brystpumpe
4. Mikrosterilisator
5. Bæresela
 
Må føye til regntrekk til bilstolen! Gull når en skal hente/levere i barnehagen og det bøtter ned! Noe det gjør hele tiden nå [emoji31] Fungerer også veldig bra som skjold for ivrige små barn som vil ta på babyen [emoji28]
 
Må føye til regntrekk til bilstolen! Gull når en skal hente/levere i barnehagen og det bøtter ned! Noe det gjør hele tiden nå [emoji31] Fungerer også veldig bra som skjold for ivrige små barn som vil ta på babyen [emoji28]
Det og myggnetting fungerer også på nysgjerrige barn og voksne :p
 
Back
Topp